PMBOK® Guide Sixth Edition a fost lansat în luna Septembrie 2017
Care sunt modificările față de ediția anterioară PMBOK® Guide 5?

Aceasta este pagina oficială de actualizare PMI pentru PMBOK 6:

Citește mai departe...

Să facem lucruile pe rând! Nu va fi ușor.

Trăim într-o lume hiper conectată care încurajează multi taskingul.
În descrierea multor joburi se cere capacitatea de a face mai multe lucuri de odată.
Ne-am obișnuit așa, iar dacă mai adăugăm și hoții de timp, cum ar fi diferitele știri, aplicații mobile sau chiar rețelele sociale, constatăm că ne-am cam dezobișnuit să facem un singur lucru odată. Ne pierdem interesul rapid, și întrerupem activitatea, sărind la alta, ca mai apoi să revenim.
În realitatea nu facem multi tasking, ci task switching.

Citește mai departe...

Tipuri de Evaluări.

În Managementul Proiectelor, jargonul e din ce în ce mai stufos, chiar confuz. Asta pentru că nu se respectă un anumit ghid. Dar asta e o altă discuție. Dacă adăugăm și traducerile făcute de instituțiile care finanțează proiecte de miliarde de euro, confuziile cresc amețitor.
Cu același cuvânt "evaluare" sunt denumite o serie de acțiuni diferite:


- Evaluarea ex ante

- Evaluarea de proiecte

- Evaluarea și monitorizarea proiectelor

- Evaluarea finală a unui proiect

- Evaluarea ex post sau de impact

Citește mai departe...

Construirea unei Culturi a Inovării

Cum aprinzi scânteia unei noi inovații într-o organziație cu reguli stabilite? Începe prin a face ca inovarea să facă parte din îndatoririle fiecăruia (job description). Oferă training, timp și spațiu pentru asta. Luptă cu frica și cu rezistența încă de la început, și de multe ori.

Și Machiavelli spunea în secolul XVI că "a te face promotorul unei orânduiri noi este cel mai dificil lucru"1.

În cele din urmă totuși, recunoaște și recompensează inovarea de fiecare dată când ai ocazia. Este compania ta un blockbuster? Blockbustere furnizau și companiile de închiriere sau vânzare de DVD-uri, până să apară un competitor inovator ca Netflix.

Citește mai departe...

Pașii ABC în SEO

de la crearea unui site până la optimizarea SEO

Site-ul scump, glossy, nu atrage vânzări, ci poziția lui în căutări”

Te gândești să deschizi o afacere, un start-up. Ești la început, încă mai lucrezi la un patron, dar ai strâns câteva salarii, și vrei să încerci, să îți urmezi visul. Crezi că poți face lucrurile mai ...

Citește mai departe...

Luarea deciziilor, factor critic în performanţa organizaţiei

→ Majoritatea companiilor, au un potenţial mai mare decât dublu de a-şi executa deciziile cheie.
→ Dacă aveţi 7 persoane în grupul de luare a deciziilor, fiecare membru suplimentar reduce eficacitatea deciziei cu 10%. 
→ Două treimi din şedinţe se încheie înainte de a se lua o decizie importantă. Dintre manageri, 85% sunt nemulţumiţi de eficienţa şedinţelor.

Citește mai departe...

Negocierea Pas-cu-Pas

Despre cum să negociezi eficient și cu mult profesionalism cu potențialii furnizori, contractori și angajați.

  
Negociere = Compromis

• Obiectivele negocierii într-un proiect:

– Stabilirea unor prețuri realiste

– Plata la termen – Resurse adecvate

– Termene prelungite

– Acordul asupra termenilor de succes ai proiectului

Citește mai departe...

Programarea activităţilor, metoda PERT din Managementul Proiectelor și Drumul Critic

Program evaluation and review technique (PERT) este un "tool" dezvoltat de U.S. Navy în anii '50.

Este de multe ori confundată cu Drumul Critic sau Network Diagram.

Are legătură cu, dar e doar o aproximare statistcă a duratei fiecărei activități pe baze optimiste, pesimiste și cele mai probabile.

Formula E (expected) = (o + 4m + p)/6. Unde "o" este valoarea optimistă a duratei unei activități, "m" este valoarea cea mai probabilă, iar "p" este durata pesimistă. 

Citește mai departe...

1. Diagrama Cauză – Efect (Ishikawa)

2. Lista de verificare – Check sheet

3. Diagrama de control – Control chart

4. Histograma

5. Diagrama Pareto

6. Diagrama de corelație – Scatter Diagram

7. Flow chart – Diagrama de flux

Citește mai departe...

În literatura de specialitate apare sintagma Managementul Calității Totale (TQM în original). Eu însă am omis cuvântul management. Și nu din greșeală! Calitatea Totală nu se referă doar la management și nu este obținută doar printr-un anumit tip de management. Calitatea Totală se referă la fiecare membru din organizație care face lucruri mari sau mărunte pentru clienți, fie ei interni sau externi. Este un lucru simplu și ușor de înțeles, dar de ce este atât de greu de făcut?

Citește mai departe...

Aici vei găsi mereu materiale noi, modele de formulare, studii de caz, proiecte care au obţinut finanţări, sau chiar formule, în funcţie de tematica fiecărui curs.

În anul 2002, un grup de 12 consultanți și traineri au pus bazele Accedio. De atunci, am rămas fideli principiilor noastre, calitatea cursurilor și îmbunătățirea continuă programelor a fost și va rămâne principala noastră preocupare.

Înscrieri

Best training of the year, Manager de Proiect PMBOK (Project Management Body of Knowledge), 35 contact hours pentru certificarea internațională PMP (Project Management Professional) de la PMI.org (Project Management Institute U.S.A.), 8-10 Noiembrie 2017. Închidem grupa la 10 participanţi.
Detalii: Curs Management de Proiect, PMP prep

Ultimele două locuri la Curs Managementul și Gestiunea Stocurilor 27-28 Octombrie 2017. Locul de desfăşurare: str. Mendeleev 7-15, Piaţa Amzei.

La Accedio, venim cu exemple concrete, întâlnite în proiecte, în România sau la colegii din Europa. Cursurile se desfășoară natural și încurajăm dialogul constructiv și inovarea în studiile de caz.

Fedback de la cursurile anterioare.

Newsletter

Vei fii la curent cu bunele practici de management şi cu ultimele oferte la cursuri. Ce este Balanced Scorecard, Diagrama Ishikawa, Managementul Timpului, Drumul Critic, Cum planifici cu ajutorul SWOT, SMART, Gantt, Tehnici de Inovare, Managementul Schimbării, Agile Management, etc.

Susținem cauzele sociale. În 2016 am susținut cursuri pentru elevii de gimnaziu din 3 școli cu prilejul evenimentului "Săptămâna Altfel". Citeşte în continuare

Ne vedem pe Facebook și Google +

Întâlnește trainerii şi consultanţii Accedio. Vezi impresiile celor care au fost la cursuri. Concursuri constând în locuri la curs. Umrărește promoțiile noastre, dar și locuri gratuite la evenimente, pe rețelele sociale.

Imagini și testimoniale de la cursuri pe Google + și pe Facebook.

Positive SSL

accedio training logo
Accedio oferă servicii de consultanță în management și training. Încă din 2002 Accedio livrează cursuri open dar este și un partener în managementul schimbării pentru companii de renume cum ar fi: Adobe, Intersnack, Fresh Air, Kirchhoff Automotive, Embarcadero Software, Active Step, emag, Vodafone, BCR, Ifantis, Stabilus, Tymbark, Consis Proiect, Saint-Gobain, Sema Parc. Despre...

Abonare Newsletter

Îţi vom trimite articole cu bune practici din mediul de business organizațional, dar şi informații legate de cursurile Accedio.

Contact Accedio

Email: office[at]accedio.ro
Telefon: 0758.888.542 / Fax: 031.810.54.67

harta mendeleev