Training Dedicat
Cursurile “croite pe masură” se pot realiza la cererea clientului, pe baza unei sesiuni de consultanţă şi evaluare a nevoilor de instruire, pe diferite teme de management:
- Team Building
- Luarea deciziilor
- Managementul timpului
- Negocierea
- Ancorele carierei
- Managementul Proiectelor/ Ciclul de Viaţă al Proiectelor
- Evaluarea Personalului
- Managementul Resurselor Umane
- Marketing
- Managementul Riscurilor
- Management Financiar
- Formator (Train of Trainers)
Valoarea adaugată pe care o aduce Accedio clienţilor săi are la bază expertiza şi experienţa echipei de consultanţi.
Echipa Accedio este formată din consultanţi şi traineri cu o experienţă remarcabilă în domeniu, recunoscută atât prin diplome şi distincţii speciale, cât mai ales prin performanţele profesionale dobândite de-a lungul timpului.
Consultanţii şi trainerii noştri sunt experţi şi practicieni deopotrivă: cunosc modelele teoretice pe care le-au şi aplicat în practica managerială curentă.
1. Managementul Proiectelor
- Ce este un proiect
- Planificarea strategică
- Identificarea şi rezolvarea problemelor
- Stabilirea obiectivelor
- Luarea deciziilor
- Monitorizarea şi evaluarea unui proiect
Grup ţintă: managerii de proiecte, membrii echipelor de proiect, liderii organizatiilor care lucrează pe proiecte
2. Echipele de proiect
- Formarea echipelor de proiect
- Rolul managerului în cadrul echipei de proiect
- Rolurile coechipierilor
- Performanţele echipei
- Motivarea echipei
- Echipa care invaţă
Grup ţintă: managerii de proiecte, membrii echipelor de proiecte, liderii organizaţiilor care lucreaza pe proiecte, managerii de resurse umane
3. Managementul comunicării – elemente de bază
- Comunicarea interumană – noţiuni generale
- Comunicarea în organizaţii
- Tipurile de comunicare
- Barierele de comunicare
- Comunicare eficace
Grup ţintă: manageri de orice nivel, supervizori, şefii de echipe
4. Manipularea prin Comunicare
- Bazele comunicării
- Distorsionarea voită a mesajelor
- Metacomunicarea
- Manipularea pozitivă prin comunicare
- Semnele manipulării negative
- Comunicarea în NLP
Grup ţintă: manageri in poziţii de marketing, relaţii publice, imagine organizaţională şi top manageri, agenţi de vânzare
5. Tehnici de Vânzare
- Segmentarea pieţei, clienţi, produse, mărci
- Echipa de vânzări
- Comunicarea în vânzări
- Manipularea clienţilor
- Atitudinea vânzătorului
- Atingerea şi depăşirea target-urilor
Grup ţintă: manageri şi agenti de vânzări, managerii echipelor de vânzări
6. Evaluarea proiectelor
- Tipuri de evaluări – scopul evaluării
- Evaluarea cantitativă şi evaluarea calitativă
- Conceperea standardelor de evaluare
- Evaluarea de impact
- Evaluarea performaneţelor
- Folosirea rezultatelor evaluării
Grup ţintă: manageri de orice nivel, manageri de proiect, manageri de resurse umane, manageri de marketing, evaluatori de proiecte
7. Managementul conflictelor
- Semnele izbucnirii unui conflict
- Conflictul poate fi şi constructiv
- Abordări ale unui conflict
- Rezolvarea conflictelor
- Evaluarea impactului unui conflict
Grup ţintă: manageri de orice nivel şi din orice domeniu de activitate, şefi de echipe şi lideri de echipe
8. Elaborarea Deciziilor
- Deciziile structurate
- Modul de elaborare a unei decizii
- Tipuri de decizii in organizaţie
- Capcanele deciziilor ad-hoc
- Evaluarea unei decizii
Grup ţintă: manageri de orice nivel şi din orice domeniu de activitate, şefi de departamente/echipe de lucru
9. Marketing – elemente de bază
- Marketingul în strategia organizaţiei
- Mixul de marketing
- Cercetarea de piaţă
- Comunicarea de marketing - accent pe canalele moderne de comunicare (facebook, e-mail marketing, tele marketing, etc.)
- Evaluarea unui plan de marketing
Grup ţintă: manageri de orice nivel şi din orice domeniu de activitate, membrii echipei de marketing/dezvoltare
10. Dezvoltarea abilitatilor Manageriale – noţiuni de bază
- Rolul managerului într-o organizaţie
- Luarea deciziilor
- Delegarea
- Managementul timpului
- Conducerea şi motivarea echipelor de lucru
Grup ţintă: manageri de orice nivel şi din orice domeniu de activitate, şefi de echipe şi leaderi de echipe
11. Strategii de Dezvoltare a Resurselor Umane
- Rolul managerului de Resurse Umane
- Identificarea şi stabilirea unei strategii
- Dezvoltarea carierelor
- Evaluarea performanţelor Resurselor Umane
- Motivare şi Recompensare
- Strategii de dezvoltare a Resurselor Umane
Grup ţintă: manageri de orice nivel şi din orice domeniu de activitate, manageri de resurse umane, consultanţi în resurse umane.