Consultanta in Management
SCRIEM PROIECTE
POR 2.1 CONSULTANTA
Termen de depunere 8 iulie - 8 noiembrie 2019.
- Lansarea apelului doar în regiunile de dezvoltare în care alocarea financiară disponibilă ar permite acest lucru, respectiv: Nord Est, Sud Est, Sud Vest Oltenia, Vest și Centru
Calendarul estimativ al apelului de proiecte:
Publicarea ghidului specific, pe www.inforegio.ro: 6 mai 2019
Perioada de depunere a proiectelor, doar prin intermediul MySMIS: 8 iulie – 8 noiembrie 2019.
Bani: Min. 25.000 max 200.000 si finantare 90%.
Consultanță în Management
Ne ocupăm de fiecare etapă a procesului, de la colectarea informaţiilor necesare şi relevante, procesarea şi analizarea lor, până la consultanţă în orientarea strategică şi evaluarea ex-post, atât pentru mediul de afaceri local cât şi pentru proiectele internaţionale.
Abordarea noastră este creativă şi inovativă. Noi facem o analiză a situaţiei clientului împreună cu acesta, şi în final oferim soluţii unice pentru probleme unice.
Noi suntem experţii independenţi care, din exterior, vă oferă un punct de vedere obiectiv.
Beneficiile Dumneavoastră
Dezvoltare pe termen lung planificată strategic, creşterea productivităţii, identificarea problemelor şi previzionarea riscurilor.
Diminuarea costurilor printr-o utilizare mai eficientă a timpului şi resurselor disponibile.
Îmbunătăţirea procesului de comunicare în organizaţie şi creşterea motivării personalului pentru îndeplinirea obiectivelor comune.
Legate de conceptul de Cultură Organizaţională, Accedio vine să:
- identifice şi să evalueze Cultura Organizaţională
- definească Misiunea, Viziunea si Valorile organizaţionale
- armonizeze stilul de conducere al managementului – Leadership
- clădească Managementul Performanţei Organizaţionale
- livreze tehnici concrete de clădire a echipei - Team Building
- identifice Echipele Eficiente – secretul echipelor de succes
- răspunda la întrebarea: comunicarea, doar o artă a conversaţiei?
- dezvolte strategii şi să selecteze cele mai potrivite tactici de îndeplinire a obiectivelor strategice
- dezvolte şi să cultive spiritul creativ în organizaţie, motor al inovării.
- dezvoltarea Resurselor Umane
Experienţa echipei noastre în Managementul Dezvoltării Resurselor Umane se regăseşte într-o completă înţelegere a mediului de afaceri românesc şi a implicaţiilor culturale care afectează dinamica organizaţională.
Accedio oferă servicii de:
- Analiză a nevoilor de personal
- Elaborare a fişei de post si specificaţiei de personal
- Audit al resurselor umane în ansamblul organizaţiei
- Elaborare a Strategiei de dezvoltare a Resurselor Umane pe termen lung
- Evaluare a performanţelor profesionale
- Implementare a unor mecanisme performante de motivare şi recompensare
- Dezvoltare a carierei
- Managementul timpului, delegare şi eliminarea stresului
- Managementul Proiectelor
- Tehnici pentru implementarea cu succes a schimbării. Managementul Schimbării
- Elaborarea de proceduri. Atât pe fluxul operațional cât și la nivel managerial
- Construirea organigramei societății
Tot mai multe organizaţii adoptă lucrul pe proiecte pentru o diversitate de activităţi. Sunt mai multe nevoi care determină această orientare iar proiectele rezolvă câte ceva din acestea. Stabilind legături pe orizontală între diferite specializări, proiectele reduc din rigiditatea structurilor ierarhice organizate pe verticală şi pot rezolva sarcinile complexe ale managerilor de compartimente. S-a constatat că în domeniul proiectelor comerciale cât şi în cele non-profit, deficienţele apărute în conducerea proiectelor reprezintă cauza principală a eşecului.
Accedio propune:
Abordări diferite ale Managementului de Proiect
Stabilirea obiectivelor
Alegerea echipei de proiect
Planificarea resurselor financiare, umane şi materiale
Managementul Riscurilor şi gestionarea tipurilor de risc
Planurile de contingenţă
Monitorizarea şi evaluarea proiectului
Evaluarea Indicatorilor de performanţă ai Proiectului
Servicii de Evaluare de Personal
Cele mai noi referințe din proiectele Accedio 2018
Compania HTSS dezvoltă soluții specifice IT&C. Printre cele mai cunoscute produse dezvoltate sunt cele din domeniul farmaceutic, sub denumirile de DataKlas. Cu cei peste 300 de angajați am derulat un program de 1 an pentru sudarea echipelor, dezvoltarea capacităților de leadership, stimulare a creativității, design thinking și inovare. Am analizat împreună dezvoltarea echipelor, comunicarea internă, și am dezvoltat proceduri și proiecte noi de dezvoltare a personalului., cu accente pe well-being.
|
Datacor furnizează echipamente precum Corning, sau Emerson, și implementează soluții de cablare structurată, sisteme de securitate, protecție la incediu, precum și diferite lucrări pe curenți tari și curenți slabi. Expertiză din 2002 în intalarea și administrarea rețelelor informatice, cablare date voce, securitate prin sisteme cctv, sisteme de control acces și sisteme anti efracție. În parteneriat cu noi, consultanții Accedio, am identificat cel mai bun flux operațional și comunicațional, și am elaborat în urma unui audit de personal complet, cea mai bună organigramă a întregii organizații. La finalul proiectului, am făcut cunoscute aceste livrabile, împreuncă cu un set de proceduri manageriale, prin intermediul unui teambuilding festiv, ce a avut loc la Predeal, hotel Ursulețul, în luna septembrie 2017.
|
Prointec este unul dintre liderii internaționali în arhitectură și energie, înființat încă din 1970. Domeniile de activitate sunt: transport, dezvoltare urbană, arhitectură, mediu, apă, suport pentru inginerie. Prointec oferă și servicii de consultanță în domeniul dezvoltării infrastructurii, planificare urbană, și analiza mediului. Accedio a oferit in decembrie 2016 un program acreditat ANC de Manager Proiect și Microsoft Project aplicat pe studii de caz de planificare a activităților din proiecte.
|
Akka Technologies este un grup de inginerie și consultanță in tehnologie. Grupul este orientat pentru toate sectoarele de activități industriale și comerciale, adică inclusiv industria aerospațială, automotive, energie, feroviară, de apărare, spașială, sisteme informatice și de telecomunicații. Grupul de companii are peste 50 de birouri pe tot globul, în Franța, Germania, Belgia, Spania, India, Italia, Maroc, România, Marea Britanie, China, America de Nord și Elveția. La solicitarea Akka, consultantul nostru pe probleme de Managementul Calității, dl. Ștefan Bădescu, a facilitat un workshop la sediul Akka din București, pe problematica celor "5 de ce" (5 why's), cu aplicabiltate practică asupra unor probleme din organizație, folosind structura Ishikawa (diagrama cauză-efect). Program desfășurat în noiembrie 2016.
|
Echipa de top management al celui mai cunoscut agent de salubritate din București, a fost pusă pe nepregătite în fața faptului împlinit. Reducerea masivă a personalului datorită divergențelor contractuale dintre societate și primăriile de sector. Peste 500 de angajați rămâneau fără activitate în câteva zile, iar planul de restructurare lipsea. Poate nu s-a întreprins cel mai bun plan, datorită timpului foarte scurt, dar ca soluție de criză, s-au luat decizii raționale cu minimizarea la maximum a pierderilor. |