Pentru a va oferi servicii mai bune, utilizam cookies. Continuand sa utilizati site-ul nostru, acceptati si sunteti de acord cu Termenii, conditiile si Politica de confidentialitate.

Articole de Management

Motivarea angajaţilor

Acum doi ani am aflat că un prienten s-a angajat la o companie elvețiană  (nou venită în România) de software bancar. Pachetul salarial, foarte atractiv de altfel, nu inc...

Harta şi teritoriul clişeului

Le datorăm celor cu care lucrăm efortul de a le spune ce gândim cu adevărat, de a nu mai folosi fraze zornăitoare imprumutate din mediul așa-zis de business. Cel mai recent – ca să nu z...

Business Case & Analiza Cost Beneficiu

Business Case O justificare pentru o propunere de proiect sau o acțiune propusă pe baza avantajului comercial preconizat.   → Înțelegerea Propunerii   1. Problema2. Analiza si...

Balanced Scorecard

Fișa scorului echilibrat este o metodă adusă în atenția managerilor de către teoreticienii Kaplan și Norton de la Palladium Group, prima dată în 1992. Aceştia au observat că majoritatea...

Persuasiunea, arta de a convinge

M-am trezit într-o dimineață și totul era însorit. O zi de vară parfumată, la o pensiune de munte, plină de flori în balcoane și în toate împrejurimile. Am fost convins. Am fost convins...

Benchmarking, Excelenţa în Afaceri

Excelența în afaceri (sau mai familiara expresie business excellence) este un concept derivat inițial din managementul calităţii, dar care, datorită unei viziuni int...

Monitorizarea Angajaţilor

Mai foloseşte cineva calculatorul în scop exclusiv profesional, dedicat firmei? Cât de dăunătoare pot fi statul pe reţelele sociale, e-mailul personal, chatul, jocurile, filmuleţele, cu...

Proiecte cu finanțare U.E. - birocrația

Umilirea fermierului care a încercat să ia „bani de la UE” pentru un solar de căpșuni sau de ce are România rușinosul procentaj de 2% absorție a fondurilor europene. Nu mai uimește pe n...

Time Management

Pentru mulţi dintre noi, se pare că nu este niciodată destul timp într-o singură zi pentru a termina tot ce ne-am dorit să facem. Managementul Timpului are ca subiect central un citat c...

Tehnici de Convingere

Comunicarea are nevoie de persuasiune. În relațiile cu prietenii sau familia, în relațiile de afaceri, în relațiile dintre colegi, parteneri, investitori, distribuitori, centri de influ...

Cele Mai Bune Practici

Metoda celor mai bune practici (the best practice) a demonstrat în mod constant că se poate ajunge la rezultate superioare și de aceea este folosită ca un benchmarkig&nbs...

Managementul Calităţii, Gold Plating

Printre cele 10 arii de cunoaştere, knowledge areas, aşa cum sunt general enunţate de PMBOK (cel mai amplu ghid internaţional în Managementul Proiectelor), găsim și Managementul Ca...

Managementul Riscului

Orice activitate este supusă riscurilor. Mai ales cele din proiecte, de orice natură ar fi ele, pentru că aduc inovaţie şi sunt unice prin definiţie.  Riscurile sunt acele evenimen...

Şef versus Lider

Șeful are un rol formal, iar liderul are un rol informal. De cele mai multe ori, liderul nu are un statut oficial, este este urmat, ascultat pentru că oamenii, colaboratorii, au încrede...

Concurența în afaceri

Indiferent de mărimea afacerii sau a pieței, întodeauna există o concurenţă mai mare sau mai mică, care poate fi abordată pe mai multe căi. Vom încerca să analizăm pe scurt aceste căi,...

Diagrama Cauză - Efect

O vorbă veche spune că “din greşeli se învaţă”, dar de cele mai multe ori acestea se repetă.Asta înseamnă că nu e tocmai uşor să identificăm greşelile. Dacă ar fi să ne gândim la maşini...

În căutarea unei cariere

Aşa arată un studiu al unei companii1 de consultanţă în recrutare din Marea Britanie. Desigur, în România cifrele probabil că stau încă altfel, însă tendinţele sunt foarte asemnăto...

Emoțiile prezentării

Public Speaking cu Emoții Emoțiile prezentării: lecția lui Churchill   Mulți oameni dau vina pe emoții atunci cand trebuie să facă o prezentare sau să vorbească în public. Dar...

Voluntar prima dată

Toată viaţa mi-a fost frică că voi regreta.Prin urmare, am schimbat locurile de muncă cât de des am putut, de frică să nu regret că nu am ales vreo oportunitate din cauza comodității.&n...

Cum să lucrezi mai bine

Decalog la locul de muncă 1. Fă un singur lucru odatăAtunci când facem mai multe lucruri deodată suntem predispuşi greşelii. Mintea umană nu e chiar uşor de controlat şi câteodată...

Povestea care Convinge

Primii pași. Provocare, pasiune și specializare.N-am înțeles nimic. Dar important este că am crezut.Târziu am aflat că nu înțelesesem nimic. Și totuși la 20 de ani deja știam cum s...

Cum să mulţumeşti

Cred că pare curios să te sfătuiască cineva cum să mulțumești atâta timp cât se spune că ”un simplu mulțumesc este suficient”. Dar, ca în orice altă situație, mulțumirea presupune două...

Preţul Optim

Atunci când se construieşte un preţ, nu este suficient să aruncăm o marjă de profit peste costurile variabile ale produsului sau serviciului. Dacă avem un produs nou, e indicat ca...

Arborii decizionali

Arborii decizionali1  sunt o metodă de asistare specifică Managementului de Proiect. Luarea celei mai bune decizii estefactorul cheie pentru succesul atingerii obiectivelor. S...

Planificarea Proiectelor

Există o tendinţă de scurtare a timpului alocat planificării, cu accent pe începerea imediată a activităţilor propiu zise. Asta este o greşeală. Timpul petrecut în mod corespu...

Şedinţe eficiente în proiecte

Şedinţele, mari consumatoare de timp, de multe ori sunt și neplăcute.Totuşi, ele sunt foarte importante mai ales în cadrul proiectelor, pentru că dau calea de urmat într-un me...

Factorii PESTLE în Project Management

Influenţa mediului extern în Managementul de Proiect Pentru că tot este sezonul concertelor în aer liber şi pentru că eşecul celei mai iubite formaţii româneşti de a strânge public cât...

Cum să alegeți un consultant.

Definiţie: “Consultantul este cel care îţi cere umbrela cu împrumut după care reuşeşte să ţi-o vândă la un preţ avantajos pentru amândoi” (anonim). Părere: Consultantul îţi pune o mulţi...

Fără oameni de rezervă

“…Acum este criză şi trebuie să reuşim fără oameni de rezervă…”. Am auzit această formulă la începutul unei întâlniri care trebuia să definească pe ce direcţie trebuia să-şi focali...

Total Quality Management

În literatura de specialitate apare sintagma Managementul Calității Totale (TQM în original). Eu însă am omis cuvântul management. Și nu din greșeală! Calitatea Totală nu se referă doar...

« »

curs formator public speaking bucuresti

Data: București 17 - 18 Februarie 2020 (2 zile - 9:00 - 17:45)

Locatia: Education Point, str. Mendeleev 7-15 (Piața Amzei).

Dacă sunteți în căutarea unor modalități de a vă îmbunătăți vorbitul în public (public speaking), vă vom arăta cum puteți deveni un speaker profesionist si vă vom oferi instrumentele de care veți avea nevoie pentru a livra orice prezentare ca un specialist! Fie că vorbim într-o ședință de echipă sau că prezentăm un raport în fața unui public, cu toții suntem nevoiți să vorbim în public, din când în când. Putem face acest lucru bine sau putem face acest lucru rău, iar rezultatul afectează puternic modul în care oamenii ne percep.

Acesta este motivul pentru care vorbitul în public provoacă atât de multă anxietate și îngrijorare. Oare simpla mențiune că urmați să faceți o prezentare sau un scurt discurs, vă înmoaie picioarele, vă face să vă frecați mânile de nervozitate?

Nu sunteți singurul! De fapt, 75% din populație simte aceleași emoții când vine vorba de vorbitul în public. Potrivit Institutului National de Sanatate Mintala (SUA), vorbitul în public este una dintre cele mai mari temeri ale adulților americani de azi. Suntem aici pentru a schimba toate astea. Vestea bună este că, prin pregătire și practică temeinică, puteți depăși nervozitatea și puteți oferi discursuri excepțional de bune.

Acest articol explică cum! Importanța abilității de speaker Chiar dacă nu aveți nevoie să faceți prezentări regulate în fața unui grup, există o mulțime de situații în care bunele abilități de vorbit în public, pot ajuta să avansați în carieră și să vă creați oportunități. De exemplu, s-ar putea să vorbiși despre organizația dumneavoastră la o conferință, să faceți un discurs după acceptarea unui premiu, sau să instruiți noii angajați din organizație. Luând cuvântul la o audiență, include de asemenea, prezentari on-line sau discuții; de exemplu, la formarea unei echipe virtuale, sau atunci când se discută cu un grup de clienți într-o întâlnire online.

Abilitățile de public speaking sunt importante și în alte domenii ale vietii dumneavoastră, de asemenea. Vi se poate cere să faceți un discurs la nunta unui prieten, sau un elogiu pentru o persoană iubită, sau să inspirați un grup de voluntari, la un eveniment de caritate. Pe scurt, dacă sunteți un bun vorbitor în public, vă poate spori reputația, și încrederea în sine.

Adaugați acest curs de Public Speaking la planul personal de învățare, și deschideți nenumărate oportunități! Cu toate acestea, în timp ce aptitudinile bune pot deschide uși, lipsa lor le poate închide. De exemplu, șeful tău ar putea decide cu privire la promovrea dumneavoastră după ședința de prezentare post-livrare alături de client. S-ar putea pierde un nou contract valoros prin faptul că nu ați reușit să subliniați punctele ce vă diferențiază de concurență, datorită emoțiilor care v-au întrerupt discursul. Sau ați putea face o impresie nu tocmai bună noii echipe, pentru aveți noduri în gât, vă împleticiți cuvintele și nu vă uitați în ochii oamenilor.

Strategii pentru a deveni un speaker mai bun.

Vestea bună e că vorbirea în public este o abilitate care se învață. Ca atare, puteți utiliza următoarele strategii pentru a deveni un vorbitor și un prezentator mai bun. Gândiți-vă cât de important este primul paragraf al unei cărți, sau titlul unui articol; dacă nu stârnește interesul, este foarte probabil să nu fie deschis. Același principiu se aplică și în cazul unui discurs: chiar de la început, trebuie să a intrigați publicul. De exemplu, ați putea începe cu o interesantă statistică în titlu, care se referă la ceea ce veți prezenta, și care rezonează cu publicul. De asemenea, puteți utiliza o poveste, aceasta este o tehnică de deschidere foarte puternică a unui discurs. Planificați, de asemenea, o sesiune de întrebări și răspunsuri, această sesiune sporește încrederea auditoriului în prezentarea și discursul dumneavoastră.

 

Preț: 1099 lei/participant, grupă de maxim 8 persoane

 

Vreau să mă înscriu la curs

Practica este secretul

Exista un motiv bun pentru ca noi să spunem, "Practica te face perfect!" Pur și simplu nu se poate ca un vorbitor să fie încrezător, convingător fără practică. Știm asta, pentru că la Accedio oferim training de peste 16 ani, și am lucrat cu multi formatori/traineri/speakeri. Pentru a dobândi practică, caută oportunitățile de a vorbi în fața altora. Dacă ai ceva interesant de spus altora, îți punem la dispoziție clubul Accedio. Puteți, de asemenea, să vă puneți în situații care necesită vorbitul în public, cum ar fi o simulare încrucișată cu alt departament, sau prin voluntariat. Din practică vă spunem că după câteva încercări, toți trainerii noștri au putut vorbi în public ore în șir, chiar dacă la început emoțiile îi compleșeau. Trebuie să fiți conștienți de ele și să le fructificați ca pe un avantaj. Pe de altă parte, speakerii care sunt lipsiți de emoție, datorită rutinei, riscă să nu empatizeze cu publicul auditor.

Angajați publicul în dezbatere

Atunci când vorbeți, încercați să angajați publicul. Acest lucru vă face să vă simțiți mai puțin izolat ca vorbitor și îi ține pe toți ceilalți implicați, chiar dacă nu toți vor lua cuvântul. Dacă este cazul, puneți întrebări și încurajați și pe ceilalți să pună întrebări și să ofere răspunsuri, conducându-le. Sunt câteva astfel de întrebări cheie, pe care le veți afla la cursul de public speaking.

Puterea cuvintelor cheie

Țineți minte că unele cuvinte reduc puterea mesajului, iar altele îl amplifică. De exemplu, gândiți-vă cum sună aceste fraze: "Cred că acest plan este unul bun", sau "Vreau doar să adaug că cred că ne putem îndeplini aceste obiective". Cuvintele "doar" și "cred că" limitează autoritatea și convingerea. Nu le folosiți, dar nici nu abuzați de cuvintele cu impact masiv, precum “foarte”, “extraordinar”, “cel mai”. Riscați să cădeți în derizoriu. Un cuvânt similar este "de fapt", care introduce surpriza, atunci când auditoriu tinde să se plictisească. "De fapt, aș dori să adaug că am fost sub bugetul de pe ultimul trimestru."

Dicția este unul dintre secrete

Dicția, poate crește semnificativ atenția auditoriului. Nu vorbiți repede. Publicul vă va percepe ca nervos, sau că nu stăpâniți subiectul. Forțați-vă să încetiniți respirația, să vorbiți mai domol. Cuvintele vor căpăta greutate și veți obține atenția dorită. Totuși, aveți grijă la semnele de plictiseală a publicului, vorbiți mai tare, schimbați ritmul dacă este necesar.

Punctele importante

Asemenea cuprinsului unei cărți, marcați-vă capitolele imporante, sau cuvintele cheie din prezentarea dumneavoastră. Punctați pasajele importante, nu uitați că oamenii cu greu reușesc să se concentreze 15 minute fără pauză, fără să își arunce un ochi pe telefonul mobil sau pe laptop.

Acordați atenție la Limbajul Corpului

Daca sunteți nervos, sau dacă nu credeți în ceea ce spuneți, publicul își va da seama în curând. Limbajul corpului poate trăda și cei mai abili experți. Acordați atenție limbajulului corpului: stați drept, respirați adânc, uitați-vă în ochii oamenilor, în egală măsură, și zâmbiți. Nu vă sprijiniți pe un picior, nu faceți gesturi nefirești. Mulți oameni preferă să vorbească în spatele unui podium în timpul prezentării. Se poate crea astfel o barieră între dumneavoastră și public. Poate deveni, de asemenea, un paravan, oferindu-vă un loc ascuns de zeci sau sute de ochi, care sunt pe dumneavoastră. În loc de a sta in spatele unui podium, mult mai bine este să vă plimbați în public. Faceți această mișcare și energia va veni de la sine, făcând publicul mult mai activ și pasionat.

Gândiți pozitiv

Modul în care gândim, ne influențează acțiunile. Un proverb chinezesc spune că suntem suma gândurilor noastre. Gândirea pozitivă poate face o mare diferență pentru succesul comunicării, deoarece vă ajută să vă simțiți mai încrezător. Teama, în schimb, face prea ușor să se strecoare în discurs, elemente negative. Eliminați gândurile „Nu sunt bun la asta”, „Dacă o să mă încurc”, „Sper să nu mă fac de râs”. Vizualizați o prezentare de succes, si imaginați-vă cum vă veți simți odată ce s-a terminat. Folosiți afirmatii pozitive, cum ar fi: "Sunt recunoscător că am ocazia/șansa de a ajuta publicul meu, de putea să îmi exprim ideea, prezentarea" sau "voi face bine!". Dacă se întâmplă să vă încurcați, zâmbiți și cereți-vă scuze, treceți peste, nu vă blocați, se întâmplă oricui. Atunci când trebuie să vorbim în fața altora, ne putem imagina că se vor întâmpla lucruri teribile. Ne imaginăm că vom uita fiecare punct al prezentării, sau că o vom face atât de oribil încât ne vom pierde locul de muncă. Dar aceste lucruri aproape niciodată nu se întâmplă! Noi le construim în mintea noastră și ajungem să fim mai nervoși decât avem nevoie să fim. În loc să vă concentrați că „n-o să dați bine la public”, mai bine vă gândiți că cee ce urmează să spuneți, să prezentați, este „despre ei”. Amintiți-vă că încercați să ajutaí, sau să educaí într-un fel, iar mesajul dvs. este mai important decât frica. Concentrați-vă pe dorința audienței, nu pe imaginea din poză/film.

Exerciții de respirație

Dacă timpul vă permite, utilizați exerciții de respirație profundă înainte de prezentare, pentru a vă incetini ritmul cardiac si a da corpului dumneavoastră oxigenul de care are nevoie. Acest lucru este deosebit de important chiar înainte de a vorbi în public. Multimile sunt mai intimidante decât indivizii, deci gândiți-vă la discursul dumneavoastră ca la o conversație pe care o aveți cu o singură persoană. Cu toate ca publicul poate fi de 100 de oameni, vă puteți concentra pe o față prietenoasă, la un moment dat, și vorbiți cu acea persoană, ca și în cazul în care el sau ea este singură în cameră.

Uitați-vă la înregistrări cu discursurile dvs.

Aceasta este una dintre metodele de training Accedio. Filmăm discursul fiecărui particpant, apoi îl analizăm împreună. Ori de câte ori este posibil, înregistrați-vă prezentările și discursurile. Vă puteți îmbunătăți abilitățile de public speaking substanțial prin vizionarea ulterioară a discursurilor, iar apoi se lucrează la îmbunătățirea momentelor în care nu a mers bine. Dar atunci când vorbiți, nu vă gândiți la cameră, uitați de ea! În acest site veți găsi prin diferite articole abilitățile necesare pentru o carieră de succes; iar acest lucru este doar una dintre numeroasele instrumente și resurse pe care le veți găsi aici la Accedio. Aboneaza-te la newsletter-ul nostru gratuit, veți primi oferte, sau chiar gratuități.

Ținem la calitatea cursului, și prin urmare avem locuri limitate.
Află acum dacă mai sunt locuri disponibile:

Vreau să mă înscriu la curs

Salvează evenimentul în calendar Google Calendar

Știai că poți urma cursul de Microsoft Project 2021 on-line? Te confrunți cu probleme în proiectul tău? Trainerii noștri te vor ajuta și vor lucra alături de tine prin platforma on-line direct pe proiectul tău. On-line vei putea lucra exact ceea ce te interesează, în sesiuni de lucru 1 la 1 cu trainerul, iar programul îl faci tu!

Înscrieri

Best training of the year, Manager de Proiect online PMBOK (Project Management Body of Knowledge), 35 contact hours pentru certificarea internațională PMP (Project Management Professional) de la PMI.org (Project Management Institute U.S.A.) 16, 17, 23, 24 Mai 2024. Închidem grupa la 10 participanţi.
Detalii: Curs Management de Proiect, PMP prep

Online Curs Managementul și Gestiunea Stocurilor 25 - 26 Aprilie 2024.

La Accedio, venim cu exemple concrete, întâlnite în proiecte, în România sau la colegii din Europa. Cursurile se desfășoară natural și încurajăm dialogul constructiv și inovarea în studiile de caz.

Fedback de la cursurile anterioare.

Newsletter

Vei fii la curent cu bunele practici de management şi cu ultimele oferte la cursuri. Ce este Balanced Scorecard, Diagrama Ishikawa, Managementul Timpului, Drumul Critic, Cum planifici cu ajutorul SWOT, SMART, Gantt, Tehnici de Inovare și de Stimulare a Creativității, Managementul Schimbării, Agile Management, etc.

Susținem cauzele sociale. În 2019 am susținut cursuri pentru elevii de gimnaziu din 3 școli cu prilejul evenimentului "Săptămâna Altfel". Citeşte în continuare

Ne vedem pe Facebook

Întâlnește trainerii şi consultanţii Accedio. Vezi impresiile celor care au fost la cursuri. Concursuri constând în locuri la curs. Umrărește promoțiile noastre, dar și locuri gratuite la evenimente, pe rețelele sociale.

Imagini și testimoniale de la cursuri pe Facebook.

Despre Accedio

În cei peste 20 ani decând sc Emcer Consult srl a luat ființă (2002), au urmat cursurile noastre de Management de Proiect (cursuri acreditate ANC), dar și de alte discipline ce au legătură cu proiectele, peste 2500 de participanți. Din 2012, societatea se prezintă sub marca înregistrată Accedio și este foarte cunoscută în mediul de afaceri din România.

Portofoliul nostru de clienți este vast, nu vom îșirui aici toate companiile care ne-au contractat pentru cursul de Management de Proiect, sau pentru alte servicii de consultanță managerială. Portofoliul nostru de clienți este vizibil online aici.

Positive SSL

teambuilding echipa pozitiva

accedio training logo

Cursuri din 2002

Oferim servicii de consultanță în management, training și teambuilding. Încă din 2002 Accedio livrează cursuri open dar este și un partener în managementul schimbării pentru companii de renume cum ar fi: Adobe, Intersnack, Fresh Air, Kirchhoff Automotive, Embarcadero Software, Active Step, EMAG, Vodafone, BCR, Despre...

Termeni si Conditii | Politica Confidentialitate