Echipa
Consultanţii şi trainerii Accedio
Trainer şi consultant cu experienţă ca evaluator în proiecte Comenius Erasmus finanţate de Comisia Europeană. În 2015 a obținut certificarea internaţională PMP (Project Management Professional). Membru PMI (Project Management Institute U.S.)
La Accedio, Ştefan este responsabil de calitatea cursului de Management de Proiect dar şi de colectarea, redactarea și publicarea articolelor lunare.
Pe lângă diploma de economist, Ştefan este autorizat ANC (CNFPA) ca: Formator, Expert Achiziţii Publice, Manager de Proiect și Manager al Sistemului de Management al Calității.
În 2009 a obţinut diploma de Project Manager la Codecs - Open University.
Trainer și Consultant - a lucrat peste două decenii în domeniul managementului general, cu precădere în managementul resurselor umane, în proiecte foarte diverse, complexe și provocatoare, atât în țară cât și în străinătate. De-a lungul timpului a oferit consultanță și training pentru mediul privat și pentru cel public acumulând o vastă experiență pe care o folosește în abordarea integrată a celor mai potrivite instrumente manageriale, în acord cu clienții și partenerii săi.
Emilia este formator acreditat ANC (CNFPA). Trainer certificat ANC (CNFPA) Manager Proiect și Manager Resurse Umane.
Deține o diplomă MBA Open University Business School UK.
Trainer și Consultant – are o experiență profesională admirabilă. De la propria firmă și până la consultanța oferită unor companii foarte mari în proiecte de anvergură, Daniela a parcurs un drum din care a adunat exemple de practici manageriale din cele mai interesante, pe care acum le împărtășește cu generozitate participanților la cursuri. S-a concentrat în elaborarea și dezvoltarea planurilor de afaceri, în special în zona analizelor financiare; are competențele necesare analizei de risc, stabilirii indicatorilor de performanță și analizei cost-beneficiu; stăpânește perfect secretele conceperii și gestionării proiectelor finanțate din fondurile structurale ale UE. În portofoliul ei de cursuri intră subiecte din managementul proiectelor, dezvoltarea ideilor de afaceri, marketing, vânzări și comunicarea cu clienții. Cursurile pe care le susține sunt adevărate surse de inspirație pentru cei care doresc să-și îmbogățească cunoștințele și abilitățile manageriale. Daniela este inginer și economist, certificată CNFPA pentru cursurile de Expert Accesare Fonduri Structurale şi de Coeziune Europene, Formator, Manager Proiect și Manager Resurse Umane.
A lucrat cu peste 2.500 de oameni de vânzări și marketing, peste 200 de companii, peste 300 de manageri. A coordonat peste 200 proiecte de cercetare de piață, consultanță de marketing, dezvoltare afaceri și investiții.
A predat la ASE – catedra de marketing, facultatea de Comerț. Este consultant și trainer și dezvoltă programe de training de 12 ani. Lucrează în managementul vânzărilor de 9 ani, din 2007.
A studiat tehnici de vânzări (cercetare documentaă și cercetări practice), tehnici de comunicare (Prutianu, Cardon, Szekely, studii promovare și publicitate), programare neuro-lingvistică (Dilts, Erickson, Berne), comunicare hipnotică și comunicare subliminală (cercetări documentate, Bernays, Dichter, Chomsky), psihologie coginitivă, phihanaliză freudiană (Freud și Jung), persuasiune și tehnici de influentare (Cialdini, Muchielli, Larson, Prutianu), managementul vânzărilor și marketingului (Kotler, Porter, Levinson, Ries, Trout etc.).
Gabriel Feher
Trainer și Consultant – este pilot comercial la o linie aeriană, inginer de aeronave, absolvent în prima serie al programului Canadian MBA și trainer cu experiență, specializat în cursuri foarte practice de creștere a performanțelor echipelor.
Într-o manieră extrem de precisă, metodic și creativ, Gabriel are abilitatea de a orienta participanții spre soluții concrete de deblocare a momentelor dificile și de gestionare a situațiilor de criză.
Prin metode ingenioase de rezolvare a problemelor și prin abordări neșteptate, echipele își dezvăluie adevăratul potențial și își măsoară obiectiv performanțele.
Cu un impresionant bagaj de cunoștințe din cele mai diverse domenii și cu umorul specific celor care au identificat diferenţele de culturi locale şi organizaţionale şi efectul acestora asupra performanţelor, Gabriel reușește să transforme training-urile în adevărate provocări de depășire a barierelor personale.
Simona este specialist în elaborarea programelor din domeniul Mangementului de Proiect. Este licenţiată în Fizică Tehnologică, de unde şi pragmatismul către latura tehnică. De asemenea este licenţiată şi în Drept, cu specializarea Drept Internaţional. Din 2011 este certificată internaţional PMP (Project Management Professional). Auditor intern pentru sistemul de securitate şi sănătate în muncă TUV 2011. Simona este certificată ca specialist Microsoft Project 2010.
Lucrează în domeniul logistic din 2006 în cadrul unei multinaţionale. A gestionat stocurile comerciale (în valoare de 5 mil. euro, cu peste 3.000 de referințe stocabile) până în anul 2010. În prezent este şeful echipei logistice, fiind implicat în procesul de aprovizionare, livrare, organizare a depozitului şi de realizare a previziunilor comerciale de vânzări.

Facilitator acreditat CEFE International; a lucrat ca formator pentru Centrul regional de formare în administraţie publică locală al Ministerului Administraţiei Publice – filiala Bucureşti (2003-2007) pentru Centrul de perfectionare al Ministerului Culturii (2006-2008), pentru Institutul European din România (cursuri de Relatii publice, Formator, Management organizaţional), precum şi ca tutore pentru probele probele practice si examinator conform standardelor CNFPA (2010-2011); recent, a câştigat experienta in formarea opiniei publice ca expert-cheie PR si comunicare pentru programul de asistenta tehnica „Promovarea reformei in sanatate”, finanţat de Banca Mondiala (2011-2013).
Este membră a al Asociaţiei Române de Relaţii Publice - ARRP, iar în perioada 2008-2012 membră a Consiliului de Conducere al ARRP pentru care redacteaza standarde ocupationale.
Trainer si project manager. Maria este licentiata a Facultatii de Electronica si Telecomunicatii din Bucuresti si este certificata PMP din 2009, ITIL si MoR.
Maria are 13 ani de experienta in conducerea proiectelor mici, medii si in special mari si complexe din IT, in sectoarele privat si public. A condus in cei 13 ani peste 17 proiecte de implementare sisteme informatice integrate hardware si software, precum si de dezvoltare software, din multiple domenii de business: gestionarea subventiilor pentru agricultura si pentru dezvoltare rurala si pescuit, administratia publica, administratia apelor, managementul ricurilor in domeniul bancar, oil and gas, servicii publice electronice, telefonie mobile.