Pentru a va oferi servicii mai bune, utilizam cookies. Continuand sa utilizati site-ul nostru, acceptati si sunteti de acord cu Termenii, conditiile si Politica de confidentialitate.

Articole de Management

Motivarea angajaţilor

Acum doi ani am aflat că un prienten s-a angajat la o companie elvețiană  (nou venită în România) de software bancar. Pachetul salarial, foarte atractiv de altfel, nu inc...

Harta şi teritoriul clişeului

Le datorăm celor cu care lucrăm efortul de a le spune ce gândim cu adevărat, de a nu mai folosi fraze zornăitoare imprumutate din mediul așa-zis de business. Cel mai recent – ca să nu z...

Business Case & Analiza Cost Beneficiu

Business Case O justificare pentru o propunere de proiect sau o acțiune propusă pe baza avantajului comercial preconizat.   → Înțelegerea Propunerii   1. Problema2. Analiza si...

Balanced Scorecard

Fișa scorului echilibrat este o metodă adusă în atenția managerilor de către teoreticienii Kaplan și Norton de la Palladium Group, prima dată în 1992. Aceştia au observat că majoritatea...

Persuasiunea, arta de a convinge

M-am trezit într-o dimineață și totul era însorit. O zi de vară parfumată, la o pensiune de munte, plină de flori în balcoane și în toate împrejurimile. Am fost convins. Am fost convins...

Benchmarking, Excelenţa în Afaceri

Excelența în afaceri (sau mai familiara expresie business excellence) este un concept derivat inițial din managementul calităţii, dar care, datorită unei viziuni int...

Monitorizarea Angajaţilor

Mai foloseşte cineva calculatorul în scop exclusiv profesional, dedicat firmei? Cât de dăunătoare pot fi statul pe reţelele sociale, e-mailul personal, chatul, jocurile, filmuleţele, cu...

Proiecte cu finanțare U.E. - birocrația

Umilirea fermierului care a încercat să ia „bani de la UE” pentru un solar de căpșuni sau de ce are România rușinosul procentaj de 2% absorție a fondurilor europene. Nu mai uimește pe n...

Time Management

Pentru mulţi dintre noi, se pare că nu este niciodată destul timp într-o singură zi pentru a termina tot ce ne-am dorit să facem. Managementul Timpului are ca subiect central un citat c...

Tehnici de Convingere

Comunicarea are nevoie de persuasiune. În relațiile cu prietenii sau familia, în relațiile de afaceri, în relațiile dintre colegi, parteneri, investitori, distribuitori, centri de influ...

Cele Mai Bune Practici

Metoda celor mai bune practici (the best practice) a demonstrat în mod constant că se poate ajunge la rezultate superioare și de aceea este folosită ca un benchmarkig&nbs...

Managementul Calităţii, Gold Plating

Printre cele 10 arii de cunoaştere, knowledge areas, aşa cum sunt general enunţate de PMBOK (cel mai amplu ghid internaţional în Managementul Proiectelor), găsim și Managementul Ca...

Managementul Riscului

Orice activitate este supusă riscurilor. Mai ales cele din proiecte, de orice natură ar fi ele, pentru că aduc inovaţie şi sunt unice prin definiţie.  Riscurile sunt acele evenimen...

Şef versus Lider

Șeful are un rol formal, iar liderul are un rol informal. De cele mai multe ori, liderul nu are un statut oficial, este este urmat, ascultat pentru că oamenii, colaboratorii, au încrede...

Concurența în afaceri

Indiferent de mărimea afacerii sau a pieței, întodeauna există o concurenţă mai mare sau mai mică, care poate fi abordată pe mai multe căi. Vom încerca să analizăm pe scurt aceste căi,...

Diagrama Cauză - Efect

O vorbă veche spune că “din greşeli se învaţă”, dar de cele mai multe ori acestea se repetă.Asta înseamnă că nu e tocmai uşor să identificăm greşelile. Dacă ar fi să ne gândim la maşini...

În căutarea unei cariere

Aşa arată un studiu al unei companii1 de consultanţă în recrutare din Marea Britanie. Desigur, în România cifrele probabil că stau încă altfel, însă tendinţele sunt foarte asemnăto...

Emoțiile prezentării

Public Speaking cu Emoții Emoțiile prezentării: lecția lui Churchill   Mulți oameni dau vina pe emoții atunci cand trebuie să facă o prezentare sau să vorbească în public. Dar...

Voluntar prima dată

Toată viaţa mi-a fost frică că voi regreta.Prin urmare, am schimbat locurile de muncă cât de des am putut, de frică să nu regret că nu am ales vreo oportunitate din cauza comodității.&n...

Cum să lucrezi mai bine

Decalog la locul de muncă 1. Fă un singur lucru odatăAtunci când facem mai multe lucruri deodată suntem predispuşi greşelii. Mintea umană nu e chiar uşor de controlat şi câteodată...

Povestea care Convinge

Primii pași. Provocare, pasiune și specializare.N-am înțeles nimic. Dar important este că am crezut.Târziu am aflat că nu înțelesesem nimic. Și totuși la 20 de ani deja știam cum s...

Cum să mulţumeşti

Cred că pare curios să te sfătuiască cineva cum să mulțumești atâta timp cât se spune că ”un simplu mulțumesc este suficient”. Dar, ca în orice altă situație, mulțumirea presupune două...

Preţul Optim

Atunci când se construieşte un preţ, nu este suficient să aruncăm o marjă de profit peste costurile variabile ale produsului sau serviciului. Dacă avem un produs nou, e indicat ca...

Arborii decizionali

Arborii decizionali1  sunt o metodă de asistare specifică Managementului de Proiect. Luarea celei mai bune decizii estefactorul cheie pentru succesul atingerii obiectivelor. S...

Planificarea Proiectelor

Există o tendinţă de scurtare a timpului alocat planificării, cu accent pe începerea imediată a activităţilor propiu zise. Asta este o greşeală. Timpul petrecut în mod corespu...

Şedinţe eficiente în proiecte

Şedinţele, mari consumatoare de timp, de multe ori sunt și neplăcute.Totuşi, ele sunt foarte importante mai ales în cadrul proiectelor, pentru că dau calea de urmat într-un me...

Factorii PESTLE în Project Management

Influenţa mediului extern în Managementul de Proiect Pentru că tot este sezonul concertelor în aer liber şi pentru că eşecul celei mai iubite formaţii româneşti de a strânge public cât...

Cum să alegeți un consultant.

Definiţie: “Consultantul este cel care îţi cere umbrela cu împrumut după care reuşeşte să ţi-o vândă la un preţ avantajos pentru amândoi” (anonim). Părere: Consultantul îţi pune o mulţi...

Fără oameni de rezervă

“…Acum este criză şi trebuie să reuşim fără oameni de rezervă…”. Am auzit această formulă la începutul unei întâlniri care trebuia să definească pe ce direcţie trebuia să-şi focali...

Total Quality Management

În literatura de specialitate apare sintagma Managementul Calității Totale (TQM în original). Eu însă am omis cuvântul management. Și nu din greșeală! Calitatea Totală nu se referă doar...

« »

evaluare de personal

Ce facem noi, echipa Accedio atunci când evaluăm personalul unei organizații?

În urma unei evaluări de personal încercăm să aflăm cât mai corect nevoile, așteptările, frustrările, aspirațiile, valorile angajaților din compania în care intrăm să oferim consultanță.

Identificăm apoi statistic care sunt ideile care au cea mai mare incidență.
Semnalăm eventualele dezacorduri între așteptări și recompense și oferim un raport detaliat către managementul superior.

Ce nu facem?

Nu facem și nu înțelegem prin evaluare de personal recompensarea, bonusarea angajaților.
Acest lucru este în responsabilitatea conducerii, și ține de alte obiective și strategii (vânzări, costuri, managementul calității).

Care sunt avantajele?

  1. Un evaluator extern va pune întrebări obiective, nu va fi influențat de cultura organizațională sau de problemele personale sau de moment.
  2. Facilităm obținerea unor răspunsuri cât mai sincere, fiind neimplicați emoțional.
  3. Tehnicile de intervievare, alături de experiența noastră ne oferă cele mai bune răspunsuri.
  4. Anticipăm demisiile angajaților, minimizând astfel impactul unui astfel de eveniment.

    În medie, un interviu durează între 40 de minute și o oră și un sfert. Din cele 15-20 de întrebări, doar aproximativ 10 sunt relevante, restul având alte roluri (deschidere, apropiere, reconfirmare).
    Interpretarea lor statistică durează și 2-3 zile, dacă vorbim de 20-30 de angajați.

Toate acestea reprezintă o muncă, pe care e de preferat să o facă niște profesioniști, anual sau chiar semestrial.

Un angajat nemulțumit poate produce pagube materiale și deservicii de imagine, mult mai pari decât salariul său.

Un angajat satisfăcut va căuta mereu să aducă valoare adăugată companiei pentru care lucrează.

Un angajat fericit este cel mai bun mesager și totodată un agent de vânzări indirect.

Dacă un angajator nu știe că un angajat este nemulțumit, se va trezi într-o bună zi cu demisia acestuia pe birou.

Costul și stresul înlocuirii rapide al acelui angajat este întotdeauna mare. Acest angajat este dispus să dea semnale, dacă nu cumva o face deja, dar de multe ori aceste semnale sunt ignorate, sau nedetectate.
Acesta este rolul nostru, să transmitem aceste semnale filtrate, către managementul superior.

Îți vom povesti mai multe experiențe interesante din piața de business din România la întâlnire.

Contacteaza-ne!

Știai că poți urma cursul de Microsoft Project 2021 on-line? Te confrunți cu probleme în proiectul tău? Trainerii noștri te vor ajuta și vor lucra alături de tine prin platforma on-line direct pe proiectul tău. On-line vei putea lucra exact ceea ce te interesează, în sesiuni de lucru 1 la 1 cu trainerul, iar programul îl faci tu!

Înscrieri

Best training of the year, Manager de Proiect online PMBOK (Project Management Body of Knowledge), 35 contact hours pentru certificarea internațională PMP (Project Management Professional) de la PMI.org (Project Management Institute U.S.A.) 16, 17, 23, 24 Mai 2024. Închidem grupa la 10 participanţi.
Detalii: Curs Management de Proiect, PMP prep

Online Curs Managementul și Gestiunea Stocurilor 25 - 26 Aprilie 2024.

La Accedio, venim cu exemple concrete, întâlnite în proiecte, în România sau la colegii din Europa. Cursurile se desfășoară natural și încurajăm dialogul constructiv și inovarea în studiile de caz.

Fedback de la cursurile anterioare.

Newsletter

Vei fii la curent cu bunele practici de management şi cu ultimele oferte la cursuri. Ce este Balanced Scorecard, Diagrama Ishikawa, Managementul Timpului, Drumul Critic, Cum planifici cu ajutorul SWOT, SMART, Gantt, Tehnici de Inovare și de Stimulare a Creativității, Managementul Schimbării, Agile Management, etc.

Susținem cauzele sociale. În 2019 am susținut cursuri pentru elevii de gimnaziu din 3 școli cu prilejul evenimentului "Săptămâna Altfel". Citeşte în continuare

Ne vedem pe Facebook

Întâlnește trainerii şi consultanţii Accedio. Vezi impresiile celor care au fost la cursuri. Concursuri constând în locuri la curs. Umrărește promoțiile noastre, dar și locuri gratuite la evenimente, pe rețelele sociale.

Imagini și testimoniale de la cursuri pe Facebook.

Despre Accedio

În cei peste 20 ani decând sc Emcer Consult srl a luat ființă (2002), au urmat cursurile noastre de Management de Proiect (cursuri acreditate ANC), dar și de alte discipline ce au legătură cu proiectele, peste 2500 de participanți. Din 2012, societatea se prezintă sub marca înregistrată Accedio și este foarte cunoscută în mediul de afaceri din România.

Portofoliul nostru de clienți este vast, nu vom îșirui aici toate companiile care ne-au contractat pentru cursul de Management de Proiect, sau pentru alte servicii de consultanță managerială. Portofoliul nostru de clienți este vizibil online aici.

Positive SSL

accedio training logo

Cursuri din 2002

Oferim servicii de consultanță în management, training și teambuilding. Încă din 2002 Accedio livrează cursuri open dar este și un partener în managementul schimbării pentru companii de renume cum ar fi: Adobe, Intersnack, Fresh Air, Kirchhoff Automotive, Embarcadero Software, Active Step, EMAG, Vodafone, BCR, Despre...

Termeni si Conditii | Politica Confidentialitate