În urma abonării la newsletterele noastre, veţi primi din partea noastră emailuri de informare cu privire la activitatea noastră, oferte comerciale şi publicaţii ce conţin sfaturi proprii.
Oricând veţi dori să vă dezabonaţi, este suficient să apăsaţi butonul dezabonare din subsolul corpului e-mail-ului, sau să ne scrieţi pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. cu subiectul dezabonare.
E-mail-urile nu vor sosi cu aceeaşi regularitate. Ne rezervăm dreptul de a le transmite ori de câte ori credem că sunt binevenite.
Despre Accedio
În cei peste 16 ani decând sc Emcer Consult srl a luat ființă (2002), au urmat cursurile noastre de Management de Proiect, dar și de alte discipline ce au legătură cu proiectele, peste 2500 de participanți. Din 2012, societatea se prezintă sub marca înregistrată Accedio și este foarte cunoscută în mediul de afaceri din România.
Portofoliul nostru de clienți este vast, nu vom îșirui aici toate companiile care ne-au contractat pentru cursul de Management de Proiect, sau pentru alte servicii de consultanță managerială. Portofoliul nostru de clienți este vizibil online aici.
Misiunea şi Valorile
Ne dorim ca toți clienții noștri să fie mulțumiți de serviciile noastre. Pentru aceasta, suntem deschiși în a colabora pe contracte cu plata la succes.
În training, persoanele indecise de utilitatea cursurilui în raport cu nevoile personale, sunt invitate să participe gratuit în prima zi.
Continumăm să oferim informații și după ce contractele sau cursurile s-au încheiat, în măsura în care în mod subiectiv considerăm să nu se abuzează.
Accedio oferă un exemplu de calitate şi profesionalism şi demonstrează că atitudinea pozitivă faţă de oameni împreuna cu încrederea în propriile forţe poate schimba viaţa în bine.
Valorile pe care le promovăm sunt: profesionalismul şi creativitatea însoţite întotdeauna de flexibilitatea, disponibilitatea şi responsabilitatea echipei Accedio.
Eduard Leoveanu la cursul de Leadership și Inteligență Emoțională
Domenii de activitate
Accedio oferă servicii specializate de Consultanţă, Instruire şi Asistenţă Tehnică în Management.
Serviciile de instruire şi consultanţă acoperă următoarele domenii:
- Managementul Culturii Organizaţionale
- Dezvoltarea Resurselor Umane
- Managementul Proiectelor
- Dezvoltarea abilităţilor manageriale
- Management strategic
- Team Building
- Evaluarea Proiectelor
- Consultanţă în Achiziţii Publice
- Tehnici moderne de vânzare. Vânzare online.
- Comunicare Organizațională
- Managementul Riscurilor
- Corporate Social Responsibility
- Time Management
Toate imaginile din sălile de curs, cât și chestionarele de feedback (testimoniale) le facem cunoscute publicului, prin intermediul site-urilor de socializare.
Fotografii de la cursuri aici.
Feedback participanți aici.
Fragmente video aici.
Acesta este un site securizat Comodo
Consultanţii şi trainerii Accedio
Trainer şi consultant cu experienţă ca evaluator în proiecte Comenius Erasmus finanţate de Comisia Europeană. În 2015 a obținut certificarea internaţională PMP (Project Management Professional). Membru PMI (Project Management Institute U.S.)
La Accedio, Ştefan este responsabil de calitatea cursului de Management de Proiect dar şi de colectarea, redactarea și publicarea articolelor lunare.
Pe lângă diploma de economist, Ştefan este autorizat ANC (CNFPA) ca: Formator, Expert Achiziţii Publice, Manager de Proiect și Manager al Sistemului de Management al Calității.
În 2009 a obţinut diploma de Project Manager la Codecs - Open University.
Trainer și Consultant - a lucrat peste două decenii în domeniul managementului general, cu precădere în managementul resurselor umane, în proiecte foarte diverse, complexe și provocatoare, atât în țară cât și în străinătate. De-a lungul timpului a oferit consultanță și training pentru mediul privat și pentru cel public acumulând o vastă experiență pe care o folosește în abordarea integrată a celor mai potrivite instrumente manageriale, în acord cu clienții și partenerii săi.
Emilia este formator acreditat ANC (CNFPA). Trainer certificat ANC (CNFPA) Manager Proiect și Manager Resurse Umane.
Deține o diplomă MBA Open University Business School UK.
Trainer și Consultant – are o experiență profesională admirabilă. De la propria firmă și până la consultanța oferită unor companii foarte mari în proiecte de anvergură, Daniela a parcurs un drum din care a adunat exemple de practici manageriale din cele mai interesante, pe care acum le împărtășește cu generozitate participanților la cursuri. S-a concentrat în elaborarea și dezvoltarea planurilor de afaceri, în special în zona analizelor financiare; are competențele necesare analizei de risc, stabilirii indicatorilor de performanță și analizei cost-beneficiu; stăpânește perfect secretele conceperii și gestionării proiectelor finanțate din fondurile structurale ale UE. În portofoliul ei de cursuri intră subiecte din managementul proiectelor, dezvoltarea ideilor de afaceri, marketing, vânzări și comunicarea cu clienții. Cursurile pe care le susține sunt adevărate surse de inspirație pentru cei care doresc să-și îmbogățească cunoștințele și abilitățile manageriale. Daniela este inginer și economist, certificată CNFPA pentru cursurile de Expert Accesare Fonduri Structurale şi de Coeziune Europene, Formator, Manager Proiect și Manager Resurse Umane.
A lucrat cu peste 2.500 de oameni de vânzări și marketing, peste 200 de companii, peste 300 de manageri. A coordonat peste 200 proiecte de cercetare de piață, consultanță de marketing, dezvoltare afaceri și investiții.
A predat la ASE – catedra de marketing, facultatea de Comerț. Este consultant și trainer și dezvoltă programe de training de 12 ani. Lucrează în managementul vânzărilor de 9 ani, din 2007.
A studiat tehnici de vânzări (cercetare documentaă și cercetări practice), tehnici de comunicare (Prutianu, Cardon, Szekely, studii promovare și publicitate), programare neuro-lingvistică (Dilts, Erickson, Berne), comunicare hipnotică și comunicare subliminală (cercetări documentate, Bernays, Dichter, Chomsky), psihologie coginitivă, phihanaliză freudiană (Freud și Jung), persuasiune și tehnici de influentare (Cialdini, Muchielli, Larson, Prutianu), managementul vânzărilor și marketingului (Kotler, Porter, Levinson, Ries, Trout etc.).
Gabriel Feher
Trainer și Consultant – este pilot comercial la o linie aeriană, inginer de aeronave, absolvent în prima serie al programului Canadian MBA și trainer cu experiență, specializat în cursuri foarte practice de creștere a performanțelor echipelor.
Într-o manieră extrem de precisă, metodic și creativ, Gabriel are abilitatea de a orienta participanții spre soluții concrete de deblocare a momentelor dificile și de gestionare a situațiilor de criză.
Prin metode ingenioase de rezolvare a problemelor și prin abordări neșteptate, echipele își dezvăluie adevăratul potențial și își măsoară obiectiv performanțele.
Cu un impresionant bagaj de cunoștințe din cele mai diverse domenii și cu umorul specific celor care au identificat diferenţele de culturi locale şi organizaţionale şi efectul acestora asupra performanţelor, Gabriel reușește să transforme training-urile în adevărate provocări de depășire a barierelor personale.
Simona este specialist în elaborarea programelor din domeniul Mangementului de Proiect. Este licenţiată în Fizică Tehnologică, de unde şi pragmatismul către latura tehnică. De asemenea este licenţiată şi în Drept, cu specializarea Drept Internaţional. Din 2011 este certificată internaţional PMP (Project Management Professional). Auditor intern pentru sistemul de securitate şi sănătate în muncă TUV 2011. Simona este certificată ca specialist Microsoft Project 2010.
Lucrează în domeniul logistic din 2006 în cadrul unei multinaţionale. A gestionat stocurile comerciale (în valoare de 5 mil. euro, cu peste 3.000 de referințe stocabile) până în anul 2010. În prezent este şeful echipei logistice, fiind implicat în procesul de aprovizionare, livrare, organizare a depozitului şi de realizare a previziunilor comerciale de vânzări.

Facilitator acreditat CEFE International; a lucrat ca formator pentru Centrul regional de formare în administraţie publică locală al Ministerului Administraţiei Publice – filiala Bucureşti (2003-2007) pentru Centrul de perfectionare al Ministerului Culturii (2006-2008), pentru Institutul European din România (cursuri de Relatii publice, Formator, Management organizaţional), precum şi ca tutore pentru probele probele practice si examinator conform standardelor CNFPA (2010-2011); recent, a câştigat experienta in formarea opiniei publice ca expert-cheie PR si comunicare pentru programul de asistenta tehnica „Promovarea reformei in sanatate”, finanţat de Banca Mondiala (2011-2013).
Este membră a al Asociaţiei Române de Relaţii Publice - ARRP, iar în perioada 2008-2012 membră a Consiliului de Conducere al ARRP pentru care redacteaza standarde ocupationale.
Trainer si project manager. Maria este licentiata a Facultatii de Electronica si Telecomunicatii din Bucuresti si este certificata PMP din 2009, ITIL si MoR.
Maria are 13 ani de experienta in conducerea proiectelor mici, medii si in special mari si complexe din IT, in sectoarele privat si public. A condus in cei 13 ani peste 17 proiecte de implementare sisteme informatice integrate hardware si software, precum si de dezvoltare software, din multiple domenii de business: gestionarea subventiilor pentru agricultura si pentru dezvoltare rurala si pescuit, administratia publica, administratia apelor, managementul ricurilor in domeniul bancar, oil and gas, servicii publice electronice, telefonie mobile.
Mulțumim clienților și partenerilor care au fost alături de Accedio, din 2002 și până în prezent.
Ne vom păstra principiile în consultanță, și vom continua să ne îmbunătățim programele de training pentru a fi mereu actuale și antrenante.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Cursurile “croite pe masură” se pot realiza la cererea clientului, pe baza unei sesiuni de consultanţă şi evaluare a nevoilor de instruire, pe diferite teme de management:
- Team Building
- Luarea deciziilor
- Managementul timpului
- Negocierea
- Ancorele carierei
- Managementul Proiectelor/ Ciclul de Viaţă al Proiectelor
- Evaluarea Personalului
- Managementul Resurselor Umane
- Marketing
- Managementul Riscurilor
- Management Financiar
- Formator (Train of Trainers)
Valoarea adaugată pe care o aduce Accedio clienţilor săi are la bază expertiza şi experienţa echipei de consultanţi.
Echipa Accedio este formată din consultanţi şi traineri cu o experienţă remarcabilă în domeniu, recunoscută atât prin diplome şi distincţii speciale, cât mai ales prin performanţele profesionale dobândite de-a lungul timpului.
Consultanţii şi trainerii noştri sunt experţi şi practicieni deopotrivă: cunosc modelele teoretice pe care le-au şi aplicat în practica managerială curentă.
1. Managementul Proiectelor
- Ce este un proiect
- Planificarea strategică
- Identificarea şi rezolvarea problemelor
- Stabilirea obiectivelor
- Luarea deciziilor
- Monitorizarea şi evaluarea unui proiect
Grup ţintă: managerii de proiecte, membrii echipelor de proiect, liderii organizatiilor care lucrează pe proiecte
2. Echipele de proiect
- Formarea echipelor de proiect
- Rolul managerului în cadrul echipei de proiect
- Rolurile coechipierilor
- Performanţele echipei
- Motivarea echipei
- Echipa care invaţă
Grup ţintă: managerii de proiecte, membrii echipelor de proiecte, liderii organizaţiilor care lucreaza pe proiecte, managerii de resurse umane
3. Managementul comunicării – elemente de bază
- Comunicarea interumană – noţiuni generale
- Comunicarea în organizaţii
- Tipurile de comunicare
- Barierele de comunicare
- Comunicare eficace
Grup ţintă: manageri de orice nivel, supervizori, şefii de echipe
4. Manipularea prin Comunicare
- Bazele comunicării
- Distorsionarea voită a mesajelor
- Metacomunicarea
- Manipularea pozitivă prin comunicare
- Semnele manipulării negative
- Comunicarea în NLP
Grup ţintă: manageri in poziţii de marketing, relaţii publice, imagine organizaţională şi top manageri, agenţi de vânzare
5. Tehnici de Vânzare
- Segmentarea pieţei, clienţi, produse, mărci
- Echipa de vânzări
- Comunicarea în vânzări
- Manipularea clienţilor
- Atitudinea vânzătorului
- Atingerea şi depăşirea target-urilor
Grup ţintă: manageri şi agenti de vânzări, managerii echipelor de vânzări
6. Evaluarea proiectelor
- Tipuri de evaluări – scopul evaluării
- Evaluarea cantitativă şi evaluarea calitativă
- Conceperea standardelor de evaluare
- Evaluarea de impact
- Evaluarea performaneţelor
- Folosirea rezultatelor evaluării
Grup ţintă: manageri de orice nivel, manageri de proiect, manageri de resurse umane, manageri de marketing, evaluatori de proiecte
7. Managementul conflictelor
- Semnele izbucnirii unui conflict
- Conflictul poate fi şi constructiv
- Abordări ale unui conflict
- Rezolvarea conflictelor
- Evaluarea impactului unui conflict
Grup ţintă: manageri de orice nivel şi din orice domeniu de activitate, şefi de echipe şi lideri de echipe
8. Elaborarea Deciziilor
- Deciziile structurate
- Modul de elaborare a unei decizii
- Tipuri de decizii in organizaţie
- Capcanele deciziilor ad-hoc
- Evaluarea unei decizii
Grup ţintă: manageri de orice nivel şi din orice domeniu de activitate, şefi de departamente/echipe de lucru
9. Marketing – elemente de bază
- Marketingul în strategia organizaţiei
- Mixul de marketing
- Cercetarea de piaţă
- Comunicarea de marketing - accent pe canalele moderne de comunicare (facebook, e-mail marketing, tele marketing, etc.)
- Evaluarea unui plan de marketing
Grup ţintă: manageri de orice nivel şi din orice domeniu de activitate, membrii echipei de marketing/dezvoltare
10. Dezvoltarea abilitatilor Manageriale – noţiuni de bază
- Rolul managerului într-o organizaţie
- Luarea deciziilor
- Delegarea
- Managementul timpului
- Conducerea şi motivarea echipelor de lucru
Grup ţintă: manageri de orice nivel şi din orice domeniu de activitate, şefi de echipe şi leaderi de echipe
11. Strategii de Dezvoltare a Resurselor Umane
- Rolul managerului de Resurse Umane
- Identificarea şi stabilirea unei strategii
- Dezvoltarea carierelor
- Evaluarea performanţelor Resurselor Umane
- Motivare şi Recompensare
- Strategii de dezvoltare a Resurselor Umane
Grup ţintă: manageri de orice nivel şi din orice domeniu de activitate, manageri de resurse umane, consultanţi în resurse umane.
Sesiunile de Cursuri Open 2020
Perioada | Locul | Curs |
23, 24, 25, 26.03.2020 Doar online! |
Bucureşti (Piața Romană) |
|
20 - 23 Doar online! |
Cluj Napoca (Hotel Univers T) |
|
17 - 18 Martie 2020 Doar online! |
Curs Comunicare Organizationala | |
11 - 12 Martie Doar online! |
Bucureşti (Piața Amzei) |
Managementul Resurselor Umane |
18 - 19 Doar online! |
București |
Tehnici de Vânzări şi Persuasiune |
6 - 7.03.2020 Doar online! |
Str. Sperantei 42, sect. 2 Bucuresti | Curs CSR - Corporate Social Responsibilty |
18 - 20 Martie 2020 Doar online! |
Muntenia Business Center, Bucureşti |
Training of Trainers (Formator) ANC (CNFPA*) |
10 Februarie - 7 Martie 2020 Doar online! |
Bucureşti |
Training Leadership și Inteligență Emoțională |
13 - 14.03.2020 Doar online! |
Bucureşti |
Curs Microsoft Project |
20.03.2020 Doar online! |
Bucureşti |
Managementul Timpului |
grupă în formare |
Bucureşti |
Managementul Costurilor şi Calculație de Costuri |
17 - 18.03.2020 Doar online! |
Bucureşti |
Curs de Public Speaking |
24 - 25.04.2020 Doar online! |
Bucureşti |
|
24 - 25.03.2020 Doar online! |
Bucureşti |
Curs Managementul Riscului |
Află mai multe despre trainerii Accedio aici
Special pentru organizaţiile care doresc să îşi instruiască o grupă, oferim cursuri croite pe măsură, în funcţie de nevoile specifice. Mai multe detalii despre cursurile adaptabile aici.
Facem publice mărturiile cursanţilor noştri, exact aşa cum apar scrise în formularele de feedback pe care le completează sub anonimat.
Feedback Management de Proiect aici
Imagini de la cursuri aici
SCRIEM PROIECTE
POR 2.1 CONSULTANTA
Termen de depunere 8 iulie - 8 noiembrie 2019.
- Lansarea apelului doar în regiunile de dezvoltare în care alocarea financiară disponibilă ar permite acest lucru, respectiv: Nord Est, Sud Est, Sud Vest Oltenia, Vest și Centru
Calendarul estimativ al apelului de proiecte:
Publicarea ghidului specific, pe www.inforegio.ro: 6 mai 2019
Perioada de depunere a proiectelor, doar prin intermediul MySMIS: 8 iulie – 8 noiembrie 2019.
Bani: Min. 25.000 max 200.000 si finantare 90%.
Consultanță în Management
Ne ocupăm de fiecare etapă a procesului, de la colectarea informaţiilor necesare şi relevante, procesarea şi analizarea lor, până la consultanţă în orientarea strategică şi evaluarea ex-post, atât pentru mediul de afaceri local cât şi pentru proiectele internaţionale.
Abordarea noastră este creativă şi inovativă. Noi facem o analiză a situaţiei clientului împreună cu acesta, şi în final oferim soluţii unice pentru probleme unice.
Noi suntem experţii independenţi care, din exterior, vă oferă un punct de vedere obiectiv.
Beneficiile Dumneavoastră
Dezvoltare pe termen lung planificată strategic, creşterea productivităţii, identificarea problemelor şi previzionarea riscurilor.
Diminuarea costurilor printr-o utilizare mai eficientă a timpului şi resurselor disponibile.
Îmbunătăţirea procesului de comunicare în organizaţie şi creşterea motivării personalului pentru îndeplinirea obiectivelor comune.
Legate de conceptul de Cultură Organizaţională, Accedio vine să:
- identifice şi să evalueze Cultura Organizaţională
- definească Misiunea, Viziunea si Valorile organizaţionale
- armonizeze stilul de conducere al managementului – Leadership
- clădească Managementul Performanţei Organizaţionale
- livreze tehnici concrete de clădire a echipei - Team Building
- identifice Echipele Eficiente – secretul echipelor de succes
- răspunda la întrebarea: comunicarea, doar o artă a conversaţiei?
- dezvolte strategii şi să selecteze cele mai potrivite tactici de îndeplinire a obiectivelor strategice
- dezvolte şi să cultive spiritul creativ în organizaţie, motor al inovării.
- dezvoltarea Resurselor Umane
Experienţa echipei noastre în Managementul Dezvoltării Resurselor Umane se regăseşte într-o completă înţelegere a mediului de afaceri românesc şi a implicaţiilor culturale care afectează dinamica organizaţională.
Accedio oferă servicii de:
- Analiză a nevoilor de personal
- Elaborare a fişei de post si specificaţiei de personal
- Audit al resurselor umane în ansamblul organizaţiei
- Elaborare a Strategiei de dezvoltare a Resurselor Umane pe termen lung
- Evaluare a performanţelor profesionale
- Implementare a unor mecanisme performante de motivare şi recompensare
- Dezvoltare a carierei
- Managementul timpului, delegare şi eliminarea stresului
- Managementul Proiectelor
- Tehnici pentru implementarea cu succes a schimbării. Managementul Schimbării
- Elaborarea de proceduri. Atât pe fluxul operațional cât și la nivel managerial
- Construirea organigramei societății
Tot mai multe organizaţii adoptă lucrul pe proiecte pentru o diversitate de activităţi. Sunt mai multe nevoi care determină această orientare iar proiectele rezolvă câte ceva din acestea. Stabilind legături pe orizontală între diferite specializări, proiectele reduc din rigiditatea structurilor ierarhice organizate pe verticală şi pot rezolva sarcinile complexe ale managerilor de compartimente. S-a constatat că în domeniul proiectelor comerciale cât şi în cele non-profit, deficienţele apărute în conducerea proiectelor reprezintă cauza principală a eşecului.
Accedio propune:
Abordări diferite ale Managementului de Proiect
Stabilirea obiectivelor
Alegerea echipei de proiect
Planificarea resurselor financiare, umane şi materiale
Managementul Riscurilor şi gestionarea tipurilor de risc
Planurile de contingenţă
Monitorizarea şi evaluarea proiectului
Evaluarea Indicatorilor de performanţă ai Proiectului
Servicii de Evaluare de Personal
Cele mai noi referințe din proiectele Accedio 2018
|
|
|
|
![]() |
Începând cu anul 2002 EMCER Consult, deţinătorul mărcii Accedio, a derulat o serie de Proiecte de Consultanţă şi Instruire dedicate mediului de afaceri românesc.
Proiect: “Dezvoltarea abilitatilor manageriale” – consultanţă şi instruire
Beneficiar: SC IAIFO SA – Zalau (armaturi si robineti industriali)
Durata: Octombrie - Noiembrie 2003
Proiect: “Managementul Riscurilor in proiectele de dezvoltare organizationala” – consultanţă şi instruire
Beneficiar: SC NEXXUS SA (mass media si publicitate)
Durata: Iunie – Iulie 2003
Proiect: “Ancorele Carierei” – consultanţă şi instruire
Beneficiar: SC POZITIV SRL (construcţii civile)
Durata: Martie – August 2003
Proiect: “Managementul Proiectelor” - consultanţă şi instruire
Beneficiar: SC GENESYS SA (IT&C)
Durata: Ianuarie – Mai 2003
Proiect: “CONEG – Comunicare şi Negociere” consultanţă şi instruire
Beneficiar: SC KOBER SA (lacuri si vopseluri)
Durata: Mai – Decembrie 2002
Proiect: “ACCENT – Dezvoltarea abilitatilor manageriale” - consultanţă şi instruire
Beneficiar: SC HOLCIM SA (ciment)
Durata: Ianuarie 2002 – în derulare (continuă pe o perioadă nedeterminată)
Asistenţă Tehnică
Accedio pune la dispoziţia partenerilor şi beneficiarilor săi experianţa acumulată de către membrii echipei. Acestă experienţă s-a concretizat în participarea la diferite programe şi proiecte internaţionale.
Evaluarea proiectelor de Dialog Social si Adoptarea Aquis-ului comunitar in domeniul dialogului social si promovarii trasparentei tripartite – FDSC
Finantare: UE Phare, 2003
Evaluarea proiectelor de Mediu si Adoptarea Aquis-ului comunitar in domeniul protectiei mediului - FDSC
Finanţare: UE Phare, 2003
Proiectul de “Asistenţă Tehnică pentru imbunatatirea procesului managerial si de Dezvoltare a Resurselor Umane in cadrul Unitatilor de Implementare a programelor Phare”
Finanţare: UE Phare, 2003
Proiectul de “Asistenţă Tehnică pentru pregătirea implementării proiectului de Dezvoltare a Resurselor Umane” din cadrul Programului de Politici Regionale şi Coeziune
Finanţare: UE Phare, 2002
Proiectul de “Asistenţă Tehnică pentru pregătirea desfăşurării Campaniei de Promovare a programului de dezvoltare a resurselor umane” din cadrul Programului de Politici Regionale şi Coeziune
Finanţare: UE Phare, 2002
Evaluarea proiectelor de Dezvoltare a Resurselor Umane din cadrul Programului de Politici Regionale şi Coeziune Phare 2000
Finanţare: UE Phare, 2002
Proiectul de asistenţă pentru Dezvoltarea Instituţională a FRDS
Finanţare: DFID şi Banca Mondială, 2002 – 2003
Proiectul “Asistenta Tehnica pentru Imbunătăţirea Procesului de Integrare”
Finanţare: UE Phare, 2003
Exemplu program de teambuilding 2024
Conceptul de ”team building” este specific managementului resurselor umane și reprezintă cheia de boltă a abordării integrative care privește oamenii nu doar ca angajați individuali, ci ca membri ai unor echipe inter-dependente.
- flexibilizarea abilităților și competențelor echipei în ansamblu;
- eficientizarea timpului de lucru al fiecărui membru;
- învățarea prin sprijin reciproc;
- productivitate crescută fără efort adăugat.
Echipa de succes este o colecție de oameni diferiți, cu experiențe care trebuie să devină complementare pentru a putea rezolva probleme complexe și a lua decizii rapide.
De aceea comunicarea și relaționarea sunt ingredientele cheie pe care trainerii-coach vi le pun la dispoziție în programele noastre de team building.
Activitățile se construiesc împreună cu beneficiarul în funcție de scopurile acestuia și de gradul de maturitate al echipei vizate.
Pot fi activități și jocuri de team building de interior sau în aer liber, simple sau mai complexe, menite să implice toți membrii.
În funcție de cerințe putem să facem un diagnostic al gradului de coeziune al unei echipe și să măsurăm concret îmbunătățirea performanțelor.
Obiective |
|
|
Număr participanți | 10-50 | |
Locație | Indoor / Outdoor | |
Rezultate |
Participantii:
|
Program Datacor
Participanți: 27
Data: septembrie 2024
Loc: Predeal, hotel Ursulețul
Durata: 3 zile
Topicuri: sudare echipă, prezentare noi proceduri/organigramă, distracție, time management, comunicare.
Cookies
Prin navigarea pe website-ul www.accedio.ro va exprimati acordul cu privire la folosirea datelor stocate de cookies, acesta fiind un acord în sensul articolului 4 (51) din Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice.
“Internet Cookie” (termen cunoscut si ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur si simplu “cookie”) este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookies se instaleaza în cazul în care se accepta navigarea pe site, fiind o legatura între utilizatorul browserului si website.
Utilizatorii îsi pot configura browserul sa respinga fisierele cookie. De asemenea, puteti seta browserul dumneavoastra sa blocheze cookies sau sa afiseze o notificare de avertizare înainte ca un cookie sa fie stocat pe calculatorul dumneavoastra. Dezactivarea si refuzul de a primi cookies pot face anumite sectiuni / pagini impracticabile sau dificil de vizitat.
Acest website este administrat de S.C. Emcer Consult S.R.L., ce garanteaza angajamentul de a respecta si proteja intimitatea dumneavoastra online.
Google analytics
acest website utilizeaza Google analytics, un serviciu de analiza web oferit de Google, Inc. ( "Google"). Google analytics utilizeaza "cookie-uri", care sunt fisiere text plasate pe computerul dumneavoastra, pentru a ajuta site-ul sa analizeze modul de utilizare a paginilor. Informatiile generate de cookie-uri despre utilizarea site-ului vor fi transmise si stocate de Google pe serverele din Statele Unite ale americii. Prin utilizarea anonimatului IP, Google va trunchia adresa IP pentru statele membre ale Uniunii Europene, precum si pentru alte parti la acordul privind Spatiul Economic European înainte de transmiterea catre si stocarea în SUA. Numai în cazuri exceptionale, adresa IP complete poate fi trimisa si scurtata de catre serverele Google din SUA.
În numele operatorului acestui website, Google va utiliza aceste informatii pentru a analiza utilizarea de catre dvs. a site-ului, pentru a compila rapoarte privind activitatile site-ului web pentru operatorii site-ului, precum si de a oferi servicii suplimentare pentru operatorul acestui site în legatura cu utilizarea site-ului si a internetului. În acest scop, Google utilizeaza pseudonime. adresa IP trimisa de catre browser-ul dvs. prin intermediul Google analytics nu va fi asociata cu alte date detinute de Google.
Google Tag Manager
acest website utilizeaza Google Tag Manager. Google Tag Manager este o solutie operata de Google Inc., care permite gestionarea etichetelor utilizate de site în scopuri de marketing, utilizand o interfata. Instrumentul Google Tag Manager, în sine, (prin care se implementeaza etichetele) este un domeniu care nu utilizeaza cookie-uri si care nu înregistreaza date cu caracter personal. Instrumentul poate activa anumite etichete, care, în nume propriu pot înregistra date în anumite circumstante. Google Tag Manager nu va avea acces la aceste informatii. În cazul în care înregistrarea datelor a fost dezactivata pe domeniul sau nivelul modulului cookie, aceasta setare va ramane în vigoare pentru toate etichetele de urmarire puse în aplicare prin Google Tag Manager.
Securitatea datelor
Exista diverse masuri tehnice si organizatorice pentru a asigura securitatea datelor dvs. personale împotriva manipularii, pierderii, distrugerii, accesarii de catre persoane neautorizate, în mod accidental sau/si intentionat.
Daca aveti întrebari privind prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa ne contactati la adresele de email de mai jos.
La cerere, veti fi informati în scris si în conformitate cu legislatia în vigoare, privind datele cu caracter personal pe care le colectam prin intermediul paginilor noastre web.
Link-uri catre alte pagini web
Desi pagina noastra de web contine link-uri catre alte pagini web, nu raspundem pentru strategiile de protejare a informatiilor sau pentru continutul altor pagini web.
Notificare privind modificarile
Orice modificare privind protectia datelor va fi postata pe acesta pagina precum si în alte locatii pe care le consideram adecvate.
In momentul in care ati ales sa accesati site-ul nostru, precum si anumite servicii, aplicatii, diverse unelte online sau mesaje, trebuie sa stiti ca acestea ar putea utiliza cookie-uri proprii sau din partea tertilor, pentru o experienta mai intensa, mai rapida si totodata mai sigura pentru navigare pentru dumneavoastra ori ca facilitate pentru furnizorii de publicitate. Intrucat multi utilizatori asociaza cookie-urile cu virusii ori cu publicitatea mascata, ar trebui sa stim insa ce sunt acestea si la ce folosesc.
Ce este un cookie?
Un cookie este o informatie de mici dimensiuni, care apare pe ecran sub forma unui scurt text sau mesaj plasat pe hard-disk-ul utilizatorului de Internet. acesta este generat de un server de pagini web, care este de obicei chiar computerul de pe care opereaza un anumit site. Informatia continuta de cookie este programata de acest server si este folosita, mai apoi, ori de cate ori utilizatorul fooseste site-ul ori site-urile gestionate de acesta. Simplificat, un cookie este ca o cartela de acces, cu datele de identificare ale utilizatorului, care anunta serverul ori site-ul gestionat de acesta ori de cate ori ati revenit pe o anumita pagina.
Cum arata un cookie si cand au aparut cookie-urile?
Forma tipica dupa care recunoastem un cookie este ca o adresa catre un centru de servicii de mail, de cele mai multe ori cu terminatia „.txt”, extensia specifica a fisierelor text. Ca o scurta istorie, putem spune ca termenul de cookie pentru Internet a fost dezvoltat in urma cu aproximativ zece ani, de catre compania americana Netscape Communications. Cuvantul “cookie” deriva din sintagma “magic cookie”, un termen din limbajele de programare care descrie o portiune de informatie distribuita intre diverse sectiuni software. alegerea cuvantului „cookie” pentru acest gen de unelte se pare ca provine chiar din traditia americana de a impartasi prajiturele si dulciuri vizitatorilor in momentele speciale.
Care este scopul cokie-urilor?
La modul concret, cookie-urile nu fac altceva decat sa faca interactiunea dintre utilizatori si diferitele site-uri mai usor si mai rapid. Fara aceste instrumente aparent banale, ar fi foarte greu pentru un anumit site sa permita unui utilizator sa faca in voie cumparaturi de pe paginile sale ori sa isi aminteasca preferintele si detaliile de inregistrare la urmatoarea sa vizita. Prin urmare, utilizarea cookie-urilor in acest caz nu face decat sa salveze timpul si banii utilizatorilor, facand totodata experienta navigarii mai eficienta si mai placuta. De multe ori, site-urile folosesc cookie-urile pentru a colecta date demografice despre propriii utilizatori. De asemenea, cookie-urile permit site-urilor sa aiba o evidenta cat mai apropiata de realitate asupra profilului si obiceiurilor consumatorilor, in vederea realizarii unor oferte de produse cat mai tintite pentru acestia. In acest mod, pe pagina de navigare a utilizatorilor vor aparea mesajele publicitare care i-ar putea interesa direct, targetate in functie de informatiile colectate anterior.
De cate feluri sunt cookie-urile
Trebuie stiut faptul ca nu toate cookie-urile sunt la fel. astfel, avem cookie-uri de sesiune sau temporare, cookie-uri permanente si cookie-uri flash.
Cookie-urile de sesiune
Cookie-urile care sunt stocate in memoria calculatorului ori dispozitivului de acces la Internet doar pe perioada unei sesiuni de navigare pe o anumita pagina sau site, se sterg automat de pe computer, in momentul inchiderii browserului. De obicei, aceste cookie-uri stocheaza o identitate a fiecarei sesiuni, neidentificabila personal de catre utilizator, permitandu-i acestuia sa navigheze de la o pagina la alta fara a avea nevoie sa se logheze in permanenta. acestea sunt folosite ini mod special de site-urile de shopping online, spre exemplu, pentru a tine minte produsele adaugate in cosul de cumparaturi.
Cookie-urile permanente
acestea sunt cookie-urile stocate pe calculatorul utilizatorului si care nu se dezactiveaza in momentul inchiderii browser-ului utilizat. astfel, cookie-urile permanente pot retine preferintele utilizatorului inregistrate deja pentru un anumit site, permitand ca acestea sa fie folosite in cadrul urmatoarelor sesiuni de browsing. De asemenea, ele pot fi folosite pentru identificarea utilizatorilor astfel incat site-urile sa poata analiza preferintele utilizatorilor pe paginile lor pentru a veni mai usor in intampinarea acestora. acestea pot oferi in orice moment informatii privind numarul de utilizatori, timpul mediu petrecut pe o anumita pagina, fiind de un real ajutor in stabilirea performantelor generale reale ale unui site. acest tip de cookie-uri sunt configurate de asa natura incat sa poat a urmari preferintele urilizatorilor in cadrul unor perioade de timp indelungate.
Cookie-uri flash
In cazul in care aveti instalat programul adobe Flash pe calculatorul dumneavoastra (iar cele mai multe dispozitive il au), e posibil sa aveti stocate si mici fisiere cu continut Flash, precum videoclipurile. acest gen de fisiere sunt cunoscute si ca Local Shared Objects (LSOs) sau cookie-uri Flash. acestea pot fi folosite in acelasi scop ca si cookie-urile obisnuite, numite si cookie-uri HTTP. Totodata, cookie-urile Flash pot face copii de rezerva pentru datele retinute de un cookie obisnuit. astfel, in momentul in care veti sterge cookie-urile din setarile browserului, cele Flash nu vor fi afectate. astfel, un site care a folosit acest gen de cookie la un moment dat te va recunoaste la urmatoarea ta vizita daca datele tale au fost stocate de acest fisier. Cu toate acestea, puteti controla actiunea cookie-urilor Flash iar site-ul oficial al companiei adobe ofera instrumente de control, detectare si stergere a acestora de pe calculatorul dumneavoastra.
Sintetizand, scopurile pentru care pot fi folosite cookie-urile sunt urmatoarele:
- pentru stabilirea performantei unui site
- pentru analiza numarului de vizitatori
- pentru geotargetarea informatiei
- pentru inregistrare
- pentru publicitate si pentru furnizorii serviciilor din acest domeniu
Sunt cookie-urile periculoase?
asemanate de cele mai multe ori cu virusii, cookie-urile nu sunt decat mici fisiere text. acestea nu sunt nici macar programe de computer si nu pot fi percepute drept coduri de programare. De asemenea, cookie-urile nu sunt folosite pentru raspandirea virusilor iar versiunile moderne ale unor browsere precum Microsoft Internet Explorer sau Netscape permit utilizatorilor sa seteze propriile valori ale numarului de cookie-uri acceptate pe un calculator. Desi sunt stocate pe unitatea hard-disk, cookie-urile nu pot accesa continutul acesteia. Prin urmare, nu trebuie sa va faceti griji ca un cookie poate citi datele salvate pe hard-disk-ul dumneavoastra sau sa transmita cuiva userul si parola de la casuta de email. acestea nu fac decat sa stocheze si sa transmita mai departe datele pe care le inregistreaza in momentul accesarii unui site bine stabilit.
De asemenea, un server nu poate seta un cookie sa actioneze pe un alt domeniu decat cele mai sus enuntate. In ciuda acestui fapt, utilizatorii s-ar putea sa gaseasca pe calculatorul lor si cookie-uri de pe site-uri pe care nu le-au vizitat niciodata. De obicei, acestea sunt trimise de catre companii care vand publicitate pe Internet catre alte site-uri. Prin urmare, nu este exclus ca informatiile privind comportamentul navigatorilor sa fie transmise catre acestea de site-urile vizitate, uneori chiar fara consimtamantul utilizatorilor. Iar acesta a devenit cam principalul motiv pentru care utilizatorii au ajuns sa respinga cookie-urile.
Cum scap de cookie-uri?
De obicei, putem seta browserul nostrum de Internet sa accepte orice tip de cookie-uri sau sa accepte cookie-uri de pe anumite site-uri. Pe de alta parte, acest lucru poate crea anumite dezavantaje, intrucat, daca nu sunteti inregistrati pe un anumit site, nu veti putea posta comentarii, spre exemplu. Trebuie stiut insa ca toate versiunile moderne ale browserelor internet au setari pentru cookie-uri. acestea le puteti gasi in sectiunea „Options” sau „Preferences” din meniul browserului. Pentru a intlege aceste setari, puteti accesa si optiunea „Help” a fiecarui browser sau puteti accesa cateva link-uri si informatii utile pentru „Cookie settings” din Internet Explorer versiunile 5,6,7,8, 9, Firefox, Chrome, Safari sau iOS.
Daca sunteti ingrijorat in ceea ce priveste cookie-urile generate de site-urile terte ale platformelor publicitare, le puteti dezactiva prin utilizarea directa a optiunii „Your Online Choices” aferenta fiecarui site.
Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Pentru mai multe detalii privind politicile si termenii de utilizare ai site-ului, vedeti si paginile Termeni si Conditii si Politica confidentialitate.
Termeni si conditii de utilizare
Datorita actualizarilor tehnologice si schimbarilor legislative, acest document trebuie sa fie revizuit, din cand in cand, de catre noi. Prin urmare, solicitam utilizatorilor sa ia cunostinta de acest document – Termeni si Conditii de Utilizare - inainte de fiecare vizita, pentru a fi la curent cu toate schimbarile si amendamentele aparute.
Introducere
Acest site este proprietatea Emcer Consult SRL, denumita mai departe www.accedio.ro. Informatia disponibila pe acest site se vrea a fi cat se poate de corecta.
Cu toate acestea, nu putem garanta pentru corectitudinea informatiei. Astfel ca nu ne asumam nicio responsabilitate pentru vreo greseala din continutul acestui site.
Declaratiile facute pe acest site au fost facute in concordanta cu cunostintele si convingerile noastre. Cu toate acestea, rezultatele finale pot diferi in mare masura de declaratiile initiale, deoarece depind de un grup de factori de natura competitionala si macroeconomica care sunt in unele cazuri foarte dificil de actualizat constant pe acest site.
Accesand acest site, acceptati fara nicio restrictie sau rezerva urmatorii Termeni Generali de Utilizare a Site-ului pe care ii puteti vizualiza sau tipari.
Termeni generali de folosire a site-ului
Legea drepturilor de autor
Paginile site-ului nostru sunt protejate de legea drepturilor de autor. In particular, orice reproducere, adaptare, traducere, stocare sau procesare in alte media, incluzand stocarea si procesarea prin mijloace electronice se bucura de copyright. Orice utilizare partiala sau integrala va necesita acordul prealabil in scris din partea www.accedio.ro. Atat continutul cat si structura site-ului sunt protejate de legea drepturilor de autor. Orice reproducere a informatiilor sau datelor, in particular folosirea textelor sau imaginilor de produse (cu exceptia materialelor de presa) necesita acordul nostru prealabil in scris. Drepturile de folosinta ale imaginilor se pastreaza atunci cand imaginile sunt adaugate automatic sau manual intr-o arhiva.
Marci inregistrate
Logo-ul si tot continutul grafic aflat pe aceste pagini sunt marci inregistrate ale partenerilor aditionali, co-partenerilor, membrilor si reprezentantilor legali. Orice abuz sau utilizare neautorizata ale acestor marci sunt interzise si constituie incalcari ale legii marcilor, legii dreptului de autor si a altor legi ale proprietatii intelectuale si ale concurentiei neloiale.
Renuntarea la drepturi ale partilor terte ale websitului
Paginile acestui website contin linkuri ("hyperlinkuri") catre alte websituri care sunt administrate de parti terte si ale caror continuturi nu sunt cunoscute companiei noastre. www.accedio.ro permite doar accesul catre aceste situri, dar nu isi asuma nicio responsabilitate pentru continutul acestora. Linkurile noastre catre websiturile partilor terte sunt menite sa va faciliteze navigarea. Formularile de pe siturile redirectionate nu ne apartin. Nu ne identificam cu niciun fel de continut de pe paginile de website ale partilor terte. In particular, nu ne asumam nicio raspundere pentru incalcarile prevederilor legale sau pentru incalcarile drepturilor partilor terte.
Administratorii websiturilor la care se ajunge prin redirectionarea de pe acest website sunt exclusiv responsabili de continutul acestor pagini, de asemenea de produsele puse in vanzare sau de comenzile relationate, de orice tip.
c. www.accedio.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru nicio incalcare a legii dreptului de autor, a legii marcilor sau a drepturilor proprietatii intelectuale sau personale care se pot produce pe o pagina accesata printr-un hyperlink.. In cazul unei comenzi sau unei declaratii legale de orice fel, se incheie un contract intre utilizator si administratorul websitului respectiv sau intre utilizator si alta parte legala sau persoana instruita in aceasta privinta, fara nicio relationare intre Autor si utilizator. Va rugam sa consultati termenii legali si conditiile de utilizare de pe websitul redirectionat.
General Disclaimer
Orice responsabilitate Autor pentru prejudiciile survenite in urma utilizarii acestui website - fara a tine seama de cauzele legale, inclusiv ofensele - este limitata la prejudiciile cauzate cu buna stiinta sau prin neglijenta grava. In aceeasi masura, responsabilitatea obligatorie Autor fata de incalcarile contractuale, totalitatea reclamatiilor va fi limitata la prejudiciile previzibile. Acest lucru nu va afecta responsabilitatea in privinta legii Responsabilitatilor Produsului sau in alte garantii oferite anterior. Deasemenea, limitarile responsabilitatilor mai sus mentionate nu se aplica in cazul vatamarilor corporale, atentarii la viata sau sanatatea unei persoane.
www.accedio.ro se angajzeaza sa nu permita intruziunea virusilor pe websit, pe de alta parte, www.accedio.ro nu poate asigura absenta totala a virusilor. Drept urmare, recomandam o atentie deosebita pentru protectia impotriva virusilor (ex: prin scanare) inainte de descarcarea de date si documente de pe website.
www.accedio.ro nu raspunde de greselile sau erorile serviciilor oferite pe website, independente de responsabilitatile sale, nici de validitatea acestora.
Prevederi si declaratii
Prevederile si declaratiile de pe acest website au fost incheiate in concordanta cu misiunea si principiile noastre. Cu toate acestea, rezultatele actuale obtinute de Autor pot sa difere considerabil fata de aceste prevederi si declaratii deoarece depind de o serie de factori de natura macroeconomica si competitiva, care sunt, in unele cazuri, independente de controlul www.accedio.ro. Fara a aduce prejudicii obligatiilor legale prin amendarea prevederilor si declaratiilor, www.accedio.ro nu urmareste sa actualizeze toate prevederile si declaratiile continute de acest website.
Produsele si Serviciile prezentate
Produsele prezente pe acest website sunt exemple de produse sau servicii ale companiei. Imaginile folosite au scop de prezentare.
Politici de confidentialitate
Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii politica de confidentialitate. Pentru orice informatii suplimentare folositi adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Pagina 1 din 2